Modermælkserstatning - hvilken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.949 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. december 2009

Dansker i England

Jeg skal til Danmark om et par uger, og min datter får mme. Den jeg køber til hende her i England er ikke tilgængelig i Danmark, derfor ville jeg gerne have råd om, hvilken mme som er god? Hvilken kan I anbefale? Hun får en til ekstra sultne børn, hvilket er nødvendigt.

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi bruger eco 2 fra Hipp. Den har vi gode erfaringer med. 2eren mætter mere end 1eren, derfor bruger vi den nu.

Vi har prøvet andre mærker, som han har gylpet meget af. Men ikke denne.

Og så er den jo økologisk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. december 2009

Cris

Jeg har kun lavet nogle flasker en gang i mellem, men jeg har selv smagt på forskellige mme   Hipp øko kan være godt, fordi den er øko, men de har midt en masse af de der maltrodexin eller hvad det nu hedder. Det de bruger for at lave mme og grød sød for babier uden at bruge sukker. Mælken smagte meget meget sødt, synes jeg. Jeg kunne bedst lige Allomin, den smagte tættest på mælk, ikke så sød. Men jeg tror, at de kan købe, hvad som helst. Man ved aldrig, om babier vil lide dem og det er alligevel en kort periode...

Anmeld

13. december 2009

Ni-ko-li-ne

ja jeg anbefaler så NAN:0) da vores datter fik meget ondt i maven af Allomin:0)

Anmeld

14. december 2009

Dansker i England

Tak for svar.

Jeg er ærlig talt ligeglad med om mælken er økologisk så længe hun kan tåle den. Jeg har prøvet nogle forskellige til hende her i England, og de fleste får hun ondt i maven af. Så vil NAN være at foretrække? Og kan man få den til ekstra sultne børn? Og kan man få den i drikkefærdige kartoner, eller skal man selv blande den? Ved godt det er mange basale spørgsmål, men jeg har ingen anelse om, hvordan det er i Danmark.

Anmeld

14. december 2009

Ni-ko-li-ne

Dansker i England skriver:

Tak for svar.

Jeg er ærlig talt ligeglad med om mælken er økologisk så længe hun kan tåle den. Jeg har prøvet nogle forskellige til hende her i England, og de fleste får hun ondt i maven af. Så vil NAN være at foretrække? Og kan man få den til ekstra sultne børn? Og kan man få den i drikkefærdige kartoner, eller skal man selv blande den? Ved godt det er mange basale spørgsmål, men jeg har ingen anelse om, hvordan det er i Danmark.

jeg ved ikke rigtig noget om det med ekstra sultne børn:0) der er NAN1 og NAN2, men den eneste forskel er at der er mere jern i NAN2...  de fås begge i færdigblandede sterile kartonner á 200ml een koster omkring 6- 8 kr, pulveret rækker til 7,7 L og koster omkring 78kr

Anmeld

14. december 2009

Cris

Jeg tror, at man aldrig kan vide, om barnet kan bedre tåle den ene eller den anden inde man prøver den... desværre... Både Allomin og NAN kan købes i færdig lavet små kartoner, så du kan starte med at købe lidt af hver. Og måske er det faktisk nemmere at købe kun færdig mix, hvis I skal sidde og hilse på familien og så nogle ting. Så skal du ikke tænke på at blande og skal bare åbne kartonen.

Anmeld

14. december 2009

Riwe

Her blev der brugt Allomin (den grønne) og Allomin 2. Da hun fik mega hård mave af NAN.

Det er nok bedst at prøve sig frem. Hvis der er tendens til hård mave kan den grønne Allomin afhjælpe dette da den er syrnet. (Nogle får tynd mave hvis man kun bruger den - derfor kan det være smart at væksle mellem den og Allomin 2 (eller 1 alt efter barnets alder).

Anmeld

14. december 2009

A.

jeg vil anbefale nan det er det vi har brugt og det er den mme som jeg føler mig mest tryg ved

Anmeld

14. december 2009

karina1980

jeg har altid brugt babymælk når jeg har købt færdigblandet, den fåes kun færdigblandet og står på køl i de forskellige butikker, min JM anbefalede den da jeg gik gravid da den ikke var så hård for maven og mættede godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.