Jeg er lidt i tvivl om hvor meget folk har ret til at snuse i andre ting i nogle situationer.
Jeg står og skal modtage en stor penge gave i julegave og den er i det beløb at det skal regristreres med mit cpr nr. Mit problem er så hvor meget må folk lige undersøge når det er en gave?
Jeg har bla. lidt gæld i min bank.
Har så hørt at omveje at mine forældre fandme vil bestemme hvad jeg skal bruge dem på da de har fundet ud af jeg har gæld
Jeg er en voksen kvinde med barn og mand og har styr på min økonomi og betaler af på min gæld, men der er så åbenbart snak om at mine forældre skal holde mine penge og så skal jeg spørge når jeg skal bruge nogle
Må de godt gå ind og undersøge hvad jeg skylder, og burde det ikke være op til hende der giver pengene og mig selv hvad de skal bruges på?
Syntes da kun de kan tillade sig at give et godt råd at jeg ecvt kan bruge nogle af dem på gæld.
Er virkelig gal og skuffet, som om jeg er et barn og det største problem for mig er at de snakker med andre om det men ikke mig, seriøst de burde fandme komme til mig i stedet for de rissikere at ødelægge juleaften ved det.
Så har de krav på andet end at skrive mit navn og cpr på de penbge jeg skal have? De skal vel ikke kunne vide sådan nogle ting om mig
syntes det er for groft og hvad så hvis jeg har gæld, er der sgu mange der har men er da vel mit problem når jeg er et voksen menneske.
Anmeld