om blespand! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2009

saxa

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

har prøvet men den lukker da bare bleen inde den skære ikk . hvad side skal den knude sidde i man laver

Det er nok den under låget du drejer på.. Den lukker nemlig bare bleerne inde.. Du skal dreje ovenpå låget, der sidder sådan en tre-formet en du drejer mod højre - tror jeg nok...

Så dig forreste ude i Storecenteret idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

saxa

MoarJ skriver:

Babysam's spand de giver i startpakke... Er VIRKELIG nogen shit, synes jeg... Den røg af h til...

Samme her...

Anmeld

13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

saxi skriver:

Det er nok den under låget du drejer på.. Den lukker nemlig bare bleerne inde.. Du skal dreje ovenpå låget, der sidder sådan en tre-formet en du drejer mod højre - tror jeg nok...

Så dig forreste ude i Storecenteret idag

okay må prøve ,
og hvad?? hvor henne der ude og hvordan ved du det var miig!

Anmeld

13. december 2009

saxa

okay må prøve ,
og hvad?? hvor henne der ude og hvordan ved du det var miig!

Lige ved juleudstillingen.. Du kom med prinsen i liften i indkøbsvognen.. Og ved det var dig, fordi du har haft dit billede på profilen..  

Anmeld

13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

saxi skriver:

Lige ved juleudstillingen.. Du kom med prinsen i liften i indkøbsvognen.. Og ved det var dig, fordi du har haft dit billede på profilen..  

hehe godt tidpunkt der hvor man aller mest linger en bums ha

Anmeld

14. december 2009

Ansemusen

har købt den og er til fres med den men tak

Det er fordi den i Babysam er gratis

Anmeld

14. december 2009

frk andreasen

ja den fra babysam er faktisk skod men blir nød til at bruge den for har et par refiler igen... også kommer min santinc (staves) ind igen

Anmeld

15. december 2009

Alína Hólm

frk andreasen skriver:

ja den fra babysam er faktisk skod men blir nød til at bruge den for har et par refiler igen... også kommer min santinc (staves) ind igen

sorte skralde poser virker bedere til babysam spanden, og os mega billigere (:

Anmeld

15. december 2009

Cris

Det undrer mig, at der er så mange som bruger en blespænd. Det havde jeg aldrig tænkt på, ikke en gang overvejet  Er det ikke bare en spild af plads og til sidst penge? Ammebæ (eller flaske) lugter slet ikke og man kan smide bleen direkt i skrælden, som alligevel skal smides ud næsten hver dag. Når bæen begynder at være rigtig rigtig strid, når de spiser rigtigt mad i fuld tid så er der alligevel ikke sååå mange bleer. Jeg har smidt dem i så en frugt og grønt pose fra supermarkedet (jeg plejer at tage nogle med hver gang jeg handler) og så i skrælde spanden...

Anmeld

15. december 2009

frk andreasen

anikaingibjorg skriver:

sorte skralde poser virker bedere til babysam spanden, og os mega billigere (:

det må jeg prøve så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.