om blespand! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej ville høre om der nogen der har sådan en blåspand som selv pakker bleen ind i en pose! + jeg har nemlig købt en idag men kan ikk finde ud AF og sætte den sammen? den hedder `´sangenic`´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Bare mig..

Hej ville lige sige at jeg ikke ved hvad det er for en, men du kan få en gratis en i BabySam. Bare hvis du ikke ved det.

Anmeld

13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

marikka skriver:

Hej ville lige sige at jeg ikke ved hvad det er for en, men du kan få en gratis en i BabySam. Bare hvis du ikke ved det.

har købt den og er til fres med den men tak

Anmeld

13. december 2009

Bare mig..

Det er også bare iorden

Anmeld

13. december 2009

malou

Der skulle gerne være en brugs vejledning på papæsken. But here goes: Sæt den runde refil ned i kanten hvor man løfter låget. Træk posen op og ned ad... bind en knude og sæt fast under låget!!

sådan klar til brug!!!!!!

Anmeld

13. december 2009

Muffinmus

malou skriver:

Der skulle gerne være en brugs vejledning på papæsken. But here goes: Sæt den runde refil ned i kanten hvor man løfter låget. Træk posen op og ned ad... bind en knude og sæt fast under låget!!

sådan klar til brug!!!!!!

enig...det er nemmest hvis du tager låget af mens du gør det

Men slå knude på posen og så ned i hullet med den og låget på:-)

Og den fra babysam er skod...man skal tvære bleen ned i hullet og der kommer lort på over det hele alt for tit...ADWR!

Er meget mere glad for min sangenic spand, købt brugt

Anmeld

13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

MariaE skriver:

enig...det er nemmest hvis du tager låget af mens du gør det

Men slå knude på posen og så ned i hullet med den og låget på:-)

Og den fra babysam er skod...man skal tvære bleen ned i hullet og der kommer lort på over det hele alt for tit...ADWR!

Er meget mere glad for min sangenic spand, købt brugt

kan ikk finde ud af hvordsn man skære posen af når ´bleen er kommet i den skal man virkelig tag hele låvget af! for der sidder sådab en skære en nede under .

Anmeld

13. december 2009

saxa

Blev Mor den 30/10/09!<3 skriver:

kan ikk finde ud af hvordsn man skære posen af når ´bleen er kommet i den skal man virkelig tag hele låvget af! for der sidder sådab en skære en nede under .

´Du skal blot dreje den der sidder ovenpå låget.. Så skærer du den fri.. Har den selv... Og ja den fra Babysam er virkelig skod... Derfor købte vi også den du snakker om..

Anmeld

13. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

saxi skriver:

´Du skal blot dreje den der sidder ovenpå låget.. Så skærer du den fri.. Har den selv... Og ja den fra Babysam er virkelig skod... Derfor købte vi også den du snakker om..

har prøvet men den lukker da bare bleen inde den skære ikk . hvad side skal den knude sidde i man laver

Anmeld

13. december 2009

Mira0911

Babysam's spand de giver i startpakke... Er VIRKELIG nogen shit, synes jeg... Den røg af h til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.