Ond nederst i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2009

Filuka

Anonym skriver:

jeg er ikke lige sikker på hvornår mens skal komme ( har været lidt uregelmæssig) men tror det bliver i julen ca.

Kan bare ikke forstået det, i aften og i går aften har jeg sovet 2 timer på sofaen.... har været utrolig træt :/

Det er forfærdeligt bare at gå og vente... Ved heller ikke om min mens er regelmæssig længere. Hvis den var skulle den være kommet i søndags. Sidste gang gik jeg 14 dage over tid og begyndte så at styrtbløde. Min læge mener at jeg havde haft en spontan abort. Synes helt at jeg har mistet modet nu. I går fik vi at vide at endnu et vennepar er gravide. Hun er 34 og de har prøvet i 2 måneder...

Kæmper for at vinde min evige optimisme tilbage - tror heller ikke at den er for langt væk at hente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2009

Josesmor

Filuka skriver:

Det er forfærdeligt bare at gå og vente... Ved heller ikke om min mens er regelmæssig længere. Hvis den var skulle den være kommet i søndags. Sidste gang gik jeg 14 dage over tid og begyndte så at styrtbløde. Min læge mener at jeg havde haft en spontan abort. Synes helt at jeg har mistet modet nu. I går fik vi at vide at endnu et vennepar er gravide. Hun er 34 og de har prøvet i 2 måneder...

Kæmper for at vinde min evige optimisme tilbage - tror heller ikke at den er for langt væk at hente...

Ja det er en stor forvirring det hele.

Jeg troede måske også vi var heldige denne gang efter 8 måneders forsøg. Havde haft ømme bryster og kvalme i et par uger men igår fik jeg så min menses igen   ØVVVVV!!! Vi er begge to rigtig skuffet, men skal vel op på hesten igen...

Anmeld

16. december 2009

Anonym trådstarter

Ja det er so forfærdeligt at gp og vente og man håber så meget at man er gravid, men så kommer mens og man bliver bare helt vildt skuffet

Jeg har også lige fået at vide at en af mine veninder er gravid, det var ikke planlagt og hun sagde til mig at hun vidste ikke lige om det var den rette tid at fået et barn nu... blev rigtig irriteret på hende, fortalte hende det ikke for nu ved ikke at vi prøver at blive gravide...

det er nok ikke andet at gøre end at komme op på hesten igen men hold da op hvor er det svært!!

Anmeld

16. december 2009

Anonym trådstarter

hmmmm.... jeg havde første dag af mens den 24 nov.... hvornår skulle jeg så kunne teste vis mens er regelmæssig ?

Anmeld

18. december 2009

sandratobias

Da jeg blev gravid med min søn tog det 1 eller var det 1½ år... Så op med modet.. Det ska nok komme for jer..

for at det er lykkes..

Anmeld

25. december 2009

Sujan

Hej. Hvordan går det med jer der haft ondt neders i maven. Jeg har haft ondt nederst i maven siden ÆL. Har næsten ikke kunne have sex fordi jeg er så øm. Hvis jeg skal tisse bare en smule, gør det ekstra ondt og især hvis jeg skal "stort" så kan jeg næsten ikke presse det ud. Er lidt ligesom når jeg skal have mens. Synes bare ikke det plejer at være så længe. Kan også mærke det når jeg går. Er meget oppustet. Der er 1 uge til jeg skal have mens. Synes bare det er ved at være irriterende at være øm i underlivet.

Anmeld

25. december 2009

silden85

Sujan skriver:

Hej. Hvordan går det med jer der haft ondt neders i maven. Jeg har haft ondt nederst i maven siden ÆL. Har næsten ikke kunne have sex fordi jeg er så øm. Hvis jeg skal tisse bare en smule, gør det ekstra ondt og især hvis jeg skal "stort" så kan jeg næsten ikke presse det ud. Er lidt ligesom når jeg skal have mens. Synes bare ikke det plejer at være så længe. Kan også mærke det når jeg går. Er meget oppustet. Der er 1 uge til jeg skal have mens. Synes bare det er ved at være irriterende at være øm i underlivet.

jeg krydser finger for dig jeg krydser finger for alle

Anmeld

27. december 2009

MetteMTH

har det på samme måde Men er så gravid

Anmeld

28. december 2009

silden85

hvordan går det med jer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.