Ond nederst i maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.374 visninger
18 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Anonym trådstarter

Har den sidst uge havt ond nederst i maven og også lidt ømme brystvorter.... mon jeg være gravid ??

Havde vildt ømme brystvorter nær jeg var gravid med min søn, men havde ikke ondt nederst i maven ....

Havde først mens dag 24.november....

Hvad tror i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2009

Filuka

Kan kun sige - at jeg oplever det samme ligenu. Kun lidt ondt i brystvortene - men har haft ondt nederst i maven næsten siden sidste ægløsning... (14 dage siden). Går og venter på mens enten i dag eller eller senest onsdag (kan ikke helt finde ud af noget længere). fingre for os begge. Glædelig jul

Anmeld

13. december 2009

Anonym trådstarter

Håber der bliver gevinst hos os begge to det må vi bare krydste  for

Har i prøvet længe at blive gravid ?

Anmeld

13. december 2009

MorTilSnartFire <3

Anonym skriver:

Har den sidst uge havt ond nederst i maven og også lidt ømme brystvorter.... mon jeg være gravid ??

Havde vildt ømme brystvorter nær jeg var gravid med min søn, men havde ikke ondt nederst i maven ....

Havde først mens dag 24.november....

Hvad tror i ?

Da jeg var 3 uger henne, må jeg have været, havde jeg meget ondt i underlivet og havde utoligt ømme bryster.. Men man kan også have ondt i underlivet og ømme bryster inden man får sin mens, så den er svær at sige Tror bare du må vente og se hvad der sker

Knus Sabrina 28+4

Anmeld

13. december 2009

Filuka

Ja det er jo svært at sige... det kan være så meget og man tør ikke rigtigt håbe, men så alligevel. Vi har prøvet i 6 måneder.

Anmeld

14. december 2009

Anonym trådstarter

ja det er selvfølgeligt svær at sige om jeg er gravid.... Har aldrig før hav ondt i brysterne inden jeg har fået min mens...

er lidt utolmodig, for sidste gang jeg blev gravid tog det over 1 år, så håber bare ikke at jeg skal vente så længe denne gang!!!

for at du er blevet gravid 

Anmeld

14. december 2009

Ansemusen

Jeg havde ondt i underlivet, ligesom mens og troede jeg skulle have min mens. men så var jeg sgu gravid  Krydser for jer

Anmeld

15. december 2009

Filuka

Hvornår skal du teste? Jeg har ikke fået mens endnu - men heller ikke nogen positiv test.

Anmeld

15. december 2009

Anonym trådstarter

jeg er ikke lige sikker på hvornår mens skal komme ( har været lidt uregelmæssig) men tror det bliver i julen ca.

Kan bare ikke forstået det, i aften og i går aften har jeg sovet 2 timer på sofaen.... har været utrolig træt :/

Anmeld

16. december 2009

Kruse90

har det på præcis samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.