Travel and living ligenu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

OKay. Jeg troede at alle babyer bevægede sig. Mmm... Men så blev jeg jo lige klogere!!

Jamen de bevægede sig skam da også, der var bare mere møven rundt end der var spark og stræk hehe.... Jeg var dog aldrig i tvivl om at jeg var gravid.... eller det var jeg kun de første 2 måneder med felix, der tog jeg jo ikke en test hehe... Anyways de gjorde sig bemærkede på andre måder... Det kan i hvert fald mærkes når en fuldbåren baby sover op ad de nederste ribben det meste af en dag Eller hvis den beslutter sig for at skrabe indersiden af hude, lige når man ligger sig på dén side af maven....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Ranarupta

Da min mor var gravid med mig, var hun på husholdningsskole. Hun var 17 år og havde taget lidt på - hun troede at det var pga. den traditionelle, federe mad, de lavede på skolen...

Hun var 7 mdr. henne, da hun fandt ud af, at hun var gravid...  Jeg er hendes første barn, og ved faktisk ikke, om jeg sparkede særligt meget... Desuden var hendes menstruation meget uregelmæssig, så da hun blev gravid og mens'en udeblev, troede hun bare at det var derfor... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.