Travel and living ligenu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

program: I didn't know I was pregnant!!

FUCK det er sindygt...!!!

Har aldrig set noget lignene... SE DET!!!

(det er totalt fedt med de mange kanaler hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Moderator

Holddaop det  var sindsygt. Det skal I simpelthen se. 3 forskellige historier.... Den første var en kvinde med slerose, der troede hun havde et attack i nogen måneder. Men det var det ikke. hun var gravid med tvillinger og fødte spontant på wc'et i uge 33... :-S

Den næste var en pige på 21 der havde en dreng i forvejen. Hun havde taget lidt på, men ikke noget andet. Hun tog p-piller hver dag og pludselig en aften, var hun i hendes søns seng og pludselig fik hun ondt. Hun troede det var blindtarms betændelse... Fik hendes mor til at køre hende på sygehuset og så var hun helt åben og fødte 1 presseve senere... Der gik nogen timer før hun ville se pigen, fordi hun ikke vidste om hun ville bortadoptere hende. Men hun så hende efter 3 timer og blev forelsket i hende

Den sidste var en pige på 19 der også havde en søn i forvejen på 1 år... Så var hun blevet gravid uden hun vidste det og da hun kom på sygehuset med blærebetændelse var hun 5 cm åben. fødte 3 timer senere ... Hun havde meget lidt fostervand og han havde ikke bevæget sig sagde hun... mmmm....

det er fanmer nogen underlige historier at sidde at se på, men man kan virkelig se, at de ikke troede de var gravide... Men jeg tænker bare, hvor er det sindsygt... de 2 sidste havde taget 2 graviditetsteste, som jo så har været i stykker eller noget, for de var jo gravide, selvom de var negative... mmm...

FÅK det var sindsygt at se på!!!

Det skulle I have set...

Jeg fandt lige et afsnit. Jeg har ikke set det endnu...

HER

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

LOL jeg så først nu du havde skrevet det... ÆÆÆÆÆÆV!!!!

mn jeg har lige zappet igennem, og jeg kan sku ikke lige greje om jeg ha T&L på home trioen....

nogen der ved det?

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

Dobbelt op, sorry

Anmeld

12. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg forstår det simpelthen ikke!!! Og så havde de børn i forevejen og troede det var blærebetændelse....hmmm...kan man mon ikke genkende veerne?

Men har da en i min familie, der først fandt ud af at hun var gravid i 7 måned. Selv blodprøverne havde været negative.

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

sheize.... ikke et helt afsnit men alligevel vildt hehe...

Anmeld

12. december 2009

Moderator

RikkeØ skriver:

Jeg forstår det simpelthen ikke!!! Og så havde de børn i forevejen og troede det var blærebetændelse....hmmm...kan man mon ikke genkende veerne?

Men har da en i min familie, der først fandt ud af at hun var gravid i 7 måned. Selv blodprøverne havde været negative.

Jo, jeg ville tro at man ville kunne genkende veerne, men hvis man vikrelig ikke ved det, så regner man jo ikke med at det er den slags smerte.

Jeg tænker mere - før i graviditeten... Altså - når babyen bevæger sig og sdåan. Det syntes jeg er mere sært at overse... :-S

Anmeld

12. december 2009

Risen

WOW hvor crazy ! Så lige klippet.. Hvordan kan man undgå at vide det ?

Anmeld

12. december 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Jo, jeg ville tro at man ville kunne genkende veerne, men hvis man vikrelig ikke ved det, så regner man jo ikke med at det er den slags smerte.

Jeg tænker mere - før i graviditeten... Altså - når babyen bevæger sig og sdåan. Det syntes jeg er mere sært at overse... :-S

Ingen af mine bevægede sig faktisk ret meget, faktisk så kan jeg ikke huske 1 eneste gang hvor bastian rigtig har sparket. En foranliggende livmoder kan åbenbart absormere rigtig mange stød derinde fra...

Anmeld

12. december 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

Ingen af mine bevægede sig faktisk ret meget, faktisk så kan jeg ikke huske 1 eneste gang hvor bastian rigtig har sparket. En foranliggende livmoder kan åbenbart absormere rigtig mange stød derinde fra...

OKay. Jeg troede at alle babyer bevægede sig. Mmm... Men så blev jeg jo lige klogere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.