Du kan ikke ændre på folk, sådan er det, og de er hans familie uanset hvor lidt situationsfornemmelse de har, men selvfølgelig skal du heller ikke bare finde dig i det hele. Altså jeg ville lave en aftale med din mand, at for fremtiden (nu har I jo sagt ja til fødselsdagen) så kan hans familie komme i jeres hjem og se Daniella og jer, og derved har I lettere ved at styre hvad der er godt for hende eller ej, herre i eget hus, det kan nemlig godt være rigtig svært at sige fra overfor andre når man er i deres hjem, og det er jo heller ikke fedt at det skal være en kamp hver gang, men på den måde så kan du/I lettere styre slagets gang.. forstå mig ret, om hvad hun får at spise (tror dog lige den med flødeskummet er en meget normal bedsteforældreting - "vi skal da have lov til at forkæle vores barnebarn", uden at sige at det er rigtig) og hvis hun bliver utryg er hun stadig i velkendte omgivelser, jeg tror ikke helt på at I kan forklare jer til at hun er en mere følsom pige grundet at hun er for tidligt født, tror simpelthen de vil få den vendt til noget andet som du jo også har oplevet før, gør besøgene korte, noget kaffe/kage.. det er sku ikke let det med svigerfamilier, men jeg er vokset op med at min far aldrig kom med hjem til min mormor og morfar (det var ihvertfald meget meget sjældent) men de holdte altid jul sammen, og ja min mor var sku da ked af det hver gang, men vi bed altså ikke rigtig mærke i det før vi blev ældre og det har ikke skadet vores forhold til vores bedsteforældre.. min fars forældre døde da jeg var 7 og 8 år og derfor havde vi kun min mors tilbage, og uanset hvor uretfærdig min mormor indimellem var så er jeg da rigtig glad for at jeg overhovedet havde hende i mit liv, modsat en anden del af familien, som nærmest ikke så hende.. så måske du skal forsøge om du ikke kan finde en måde hvorpå det kan lade sig gøre også for din datters skyld i fremtiden, men måske aftale med Frank at hvis de begynder på noget, så at han også siger fra...
Håber det bedste for dig.. det må ikke altid være let at være dig.. men prøv og se alt det du er kommet igennem, en meget stærk kvinde er du i mine øjne.. 
Anmeld