Efter at ha læst et andet indlæg som jeg syntes trådestarteren var utrolig modig at oprette tror jeg selv lige jeg har brug for råd og for at lette mit hjerte til jer piger engang...
Jeg er jo sammen med verdens skønneste mand og jeg virkelig elsker ham af hele mit hjerte men men men så er der jo hans familie jeg holder rigtig meget af dem men er ikke sikker på jeg ønsker de skal være en del af min datters liv (det er jo min opgave at beskytte hende mod alt der kan gøre ondt elelr kan være negativt så vidt som muligt) er ikke sikker på hvor god indflydelse de er og hvor godt de er for vores lille familie...
Daniella er et meget følsomt barn som har behov for nogen faste mennsker i sit liv, hun har behov for stabilitet og forståelse og syntes ikke de har givet hende nogen af delene, nu er det over 1/2 år siden vi har set dem, hans mor har gået og snakkes grimt om os ude i byen, og hun har hverken givet sin egen søn, min datter (sit barnbarn) eller mig en fødselsdagsgave...
Det har længe været mig der har skulle holde kontakt hvis der har skulle være nogen former for kontakt...
Dengang vi lå på sygehuset havde frank vores datter ude på brystekassen for første gang (ca. 1 uge efter hun var blevet fødte) dte var første gang han sad med hende og det var ikke planlagt men sådan noget siger man jo ikke nej tak til, og vi havde så haft en aftale med hans bedsteforældre om at de skulle komme på besøg og de fik da også lov at komme ind og sige hej osv. men da vi så gik ud af stuen igen var de sure over at han ikke kom og over at han sad med hende når de nu kom...
vi har før i tiden haft rigtig mange problemer med at få daniella til at spise og en gang blev vi spurgt af hans bedsteforældre om vi vil komme til aftensmad hvilket vi sagde ja tak til, de var dog bekendt med vores problemer, og imens de står og laver med propper de flødeskum ind i vores datters mund uden at spøger om lov at hun kommer så op at spise lidt før så begynder de sku at hopppe rundt om hendes stol og røre hende i ansigtet og alt muligt (hun er meget berørings sart og det viste de også)
og hans mor fik engang at vide at danilella ikke kunne tåle berøringer jamen lige pludselig havde vi forbudt hende at se daniella og når vi endelig så hende tog hun stadig daniellas hånd og nærmest holdt fast så daniellla ikke kunne trække hånden til sig...
Føler iikke de respekter os, eller Daniella og hendes behov...
Kan godt forstå de gerne vil være lidt mere med men de kræver jo altså at de rådføre sig med os omkring visse ting og er der lidt mere, viser de vil være der og er stabile, og nu har hans mor så skrevet i forbindelse med at hans lillebror bliver 18 og vi har sagt ja tak til at komme men min mand har virkelig ændret humør efter hun har skrevet hans humør har virkelig taget et styrt dyk og ved ikke havd jeg skal gøre...
tit ender det med at en eller anden er ked af det når vi går der fra (tit mig pga. jeg ikke føler de respekter os som forældre og ikke respekter Daniellas behov osv.)
ved godt at mange af tingene lyder latterlige men dert er meger prinsippet i dem end det er selv det...
Uhh det belev rodet og vildt langt men hvis du er kommet igennem det hele så tak...
Knus Stina en meget fortvivlede og beskyttende mor som kun vil sit barn det bedste, svigerdatter (som virkelig indeligt holder af sin sviger familie) og kone som kun vil sin mand godt