Nej nej åh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

SaNiNa

Av av av hvor synd. Håber det være slag har fortaget sin.

Nicklas tog osse lige en tur i går hvor han slog hovede ned i et panel hvor vores skorten er. han vr så ked af de og hvade et kæmpe hak i hoved. men var heldigvis hurtig glad igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Mormilla

Hvor er det synd for ham. Håber han er okay Men det er jo hvad der kan ske.

Anmeld

12. december 2009

4xGreve

Åh nej dog stakkels knægt da..

Kan virkelig godt forstå at du er dybt berør, vil da godt nok også selv knække hvis det var min egen datter...

Jeg lever den dag idag med en fortand der har mangel på en masse (tror det er never) og derfor er den gul MIN FORTAND, grundet at jeg engang er blevet slået rigtig hårdt i hovedet og det har ramt og ødelagt min fortand...

Anmeld

12. december 2009

benthe :-)

et stort til jer
øv øv det var ikke godt
benthe

Anmeld

12. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Da jeg var 4 år slog jeg mine fortænder ned i min fars knæ. De gik løse, men eftersom vi var på sommerferie kontaktede min mor tandlægen for at hører hvordan vi skulle forholde os. Og det vare bare at jeg ikke måtte rokke med dem.
Da så jeg tabte dem (normal tid at tabe tænder) varede der 1 år - hvis ikke mere inden de nye kom frem(Så på et tidspunkt manglede jeg alle de forreste tænder i munden). Men flere røgentbilleder bevidste der ikke var noget galt, andet end de måske lige var blevet slået en smugle længere op end normal..

Håber i finder ud af noget, stakkels lille mand avs..
kæmpe knus til jer

Anmeld

13. december 2009

Tina2

Uha, det er bare ikke fedt når de slår bisserne  Min søn faldt i januar og slog et hjørne af den ene fortand.... 2-3 uger efter kravlede han op på noget og faldt ned, og havde tydeligvis ondt i modsatte fortand, men der var ikke slået af den. Han ville dog ikke bide i noget og det isnede meget tydeligt i tanden....

Tandlægen mente ikke der var noget, men efter 3 dage faldt der pludselig et mega stykke af den tand!!!! Øverst bagpå ku jeg se en brunlig plet og en lillebitte sort prik i midten af det område... Var SIKKER på der var åbent ind til nerven!!!!

Var ved tandlægen igen, som bare duppede lidt plastic på og gav beskeden "Ja det kan vi jo ikke gøre noget ved"!!!!!!

Men knægten havde sgu ondt!!! Så dagen efter- en fredag tog vi til tandlægevagten og hun sagde med det samme at den skulle rykkes ud, for der var åbent ind til nerven!!!!!!

Så vi kom igen mandag og fik den rykket ud og det hjalp gevaldig meget, selvom det godt nok ikke var en sjov oplevelse at se ham blive bedøvet!!! Er jo med den enorme nål vi andre også bliver bedøvet med:-(((( Men det gik fint og selve tandudtrækningen gjorde ikke ondt på ham......

Lyder ikke til det er så slemt med din dreng, så der skal nok ikke gøres noget:-)

Anmeld

13. december 2009

frk andreasen

av den stakkel det gjorde min datter osse da hun var omkring 1 år hun knækkede den ene kant af fortanden af. hun kom til tandlæge men det var heldigvis ikke alvorligt den er stadig hvid og den nye tand under fejler intet

kram

Anmeld

13. december 2009

malou

nej han virker slet ikke påvirket af det men jeg tager alligevel op til tandlægen imorgen

knus og tak for alle Jeres svar

Malou

Anmeld

13. december 2009

JonTri

Husk endelig det med forsikringen... Slog selv en tand da jeg var 4. Der var ikke noget galt så der sku ikke gøres noget - og det blev ikke meldt, Da den blivende tand komfrem var - og er den - blå og det øverste stykke er nubret og misdannet - så i dag er den indhyllet i plastic.

Pøj pøj med den lille purk - tja min egen dreng burde gå med hjelm

Anmeld

13. december 2009

noahsmoar

åhh stakkels lille mand! håber han er okay igen, og hvor er det dog bare synd for ham! stor til jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.