Hvor kom de bryster lige fra...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

memuffin

karina22 skriver:

der er mange som ikke har fået dem lavet som ikke kan amme, tror bestemt ikke at det har noget af sige, min jm og læge siger også det ikke nødvendigvis er det hvis jeg ikke ku amme.. min mælk løber fint, så hvis jeg ikke kan amme næste gang, ved jeg det ikke er derfor min mor har det også, hun havde besvær med at amme, men ikke derfor, der var bare ikke nok mælk.

ja det er selvfølgelig rigtig nok

elsker selv at amme og ville ikke bytte det for verdens mest flotte bryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

malou

Uha uha.... jeg ligende sgu også Dolly da jeg havde født.... smiler, jeg gik fra en D til en H skål... og jeg har endda ikke ammet....

knus malou

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

malou skriver:

Uha uha.... jeg ligende sgu også Dolly da jeg havde født.... smiler, jeg gik fra en D til en H skål... og jeg har endda ikke ammet....

knus malou

Lige præcis - det var sjovt da jeg gik en skål op (ernormalt en c/d - skål, men da de fortsatte med at vokse, så tog det ligesom overhånd...

Anmeld

11. december 2009

Mira0911

Nybagt mor skriver:

Ja - du gode - kom til at kigge mig selv ordentlig i spejlet i dag. Ammer min 5 uger gamle søn, og han spiser lystigt hvilket har resulteret i at jeg er gået 3 (3!!)  bh størrelser op..

Er jeg virkelig den eneste der er vokset så meget i omfang foroven?

Jeg måtte ikke amme... Men fatter da slet ikke at jeg stiger i størrelse af bh... 10 mdr siden jeg fødte, og bruger stadig samme størrelse... Og kan mærke nu at de er ved at være for små, så igen en ny str. op...

Anmeld

12. december 2009

Mca<3

MoarJ skriver:

Jeg måtte ikke amme... Men fatter da slet ikke at jeg stiger i størrelse af bh... 10 mdr siden jeg fødte, og bruger stadig samme størrelse... Og kan mærke nu at de er ved at være for små, så igen en ny str. op...

Gravid ???

Anmeld

12. december 2009

Lillefe

Mammi ,,, skriver:

Og hvor blev de bryster lige af vil du sige den dag du stopper med at amme   Jeg er gået fra B skål til D eller E ,,,   Helt vildt altsåå  Er glad for dem ,,,

hehe ja jeg gik også fra en d til en f.. og bruger E/e nu... så mine blev ikke mindre igen..!

Anmeld

12. december 2009

MaleneG

håber da vitterlig ikke at mine bryster har tænkt sig at vokse så eksplosivt som jeres så  normalt bruger jeg en H skål, og ved da slet ikke hvor man skal finde amme bh'er i den kaliber hvis de bliver endnu større?

Anmeld

12. december 2009

Halbschön

Nybagt mor skriver:

Må indrømme at jeg er så ikke en af dem der nyder at blive så meget større - synes jeg render rundt og ligner en ren ammemaskine...

Havde da aldrig drømt om at de ville blive SÅ store

kender det aaaaalt for godt.. brugte en F og G før..... nu skal jeg i en H el I... Dolly, det er mig

Anmeld

12. december 2009

Mira0911

Mammi ,,, skriver:

Gravid ???

Naaarj det tror jeg ikke....

Anmeld

12. december 2009

Mca<3

Perl skriver:

hehe ja jeg gik også fra en d til en f.. og bruger E/e nu... så mine blev ikke mindre igen..!

Så vil jeg håbe det samme sker for mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.