Hvor kom de bryster lige fra...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
25 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Nybagt mor

Ja - du gode - kom til at kigge mig selv ordentlig i spejlet i dag. Ammer min 5 uger gamle søn, og han spiser lystigt hvilket har resulteret i at jeg er gået 3 (3!!)  bh størrelser op..

Er jeg virkelig den eneste der er vokset så meget i omfang foroven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

memuffin

jeg gik 2 størelser op da jeg ammede den lille... og jeg har silicone (staves) i så de blev bare super giga store

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

memuffin skriver:

jeg gik 2 størelser op da jeg ammede den lille... og jeg har silicone (staves) i så de blev bare super giga store

præsis det samme her, også to størrelser og silikone.

Anmeld

11. december 2009

memuffin

karina22 skriver:

præsis det samme her, også to størrelser og silikone.

grineren.... kan se du er gravid... hvad tænker du omkring amning og silicone?

Anmeld

11. december 2009

Mca<3

Nybagt mor skriver:

Ja - du gode - kom til at kigge mig selv ordentlig i spejlet i dag. Ammer min 5 uger gamle søn, og han spiser lystigt hvilket har resulteret i at jeg er gået 3 (3!!)  bh størrelser op..

Er jeg virkelig den eneste der er vokset så meget i omfang foroven?

Og hvor blev de bryster lige af vil du sige den dag du stopper med at amme   Jeg er gået fra B skål til D eller E ,,,   Helt vildt altsåå  Er glad for dem ,,,

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

memuffin skriver:

grineren.... kan se du er gravid... hvad tænker du omkring amning og silicone?

jeg fik den lavet da jeg var 18 år, jeg har en søn, så har ammet med dem, der var massere af mælk, jeg havde ingen problemer. jeg spurgte inden jeg fik dem lavet om det havde noget af sige når jeg engang sku amme. det havde det ikke sagde han.. hvis det var det du mente??

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

Må indrømme at jeg er så ikke en af dem der nyder at blive så meget større - synes jeg render rundt og ligner en ren ammemaskine...

Havde da aldrig drømt om at de ville blive SÅ store

Anmeld

11. december 2009

memuffin

karina22 skriver:

jeg fik den lavet da jeg var 18 år, jeg har en søn, så har ammet med dem, der var massere af mælk, jeg havde ingen problemer. jeg spurgte inden jeg fik dem lavet om det havde noget af sige når jeg engang sku amme. det havde det ikke sagde han.. hvis det var det du mente??

det var det

havde ikke med min første (han er 10&frac12 men havde med min 2...

min mor mente ikke det var sundt at amme når man havde sillicone men min kirur siger det er noget fis....

Den lille blev ammet fuldt ud til han var 4 måneder og blev ammet sammen med mad til han var 7½ måned hvorefter han gradvist fik nan....

men det kommer vist også an på hvordan silliconen er lagt så vidt  jeg har forstået...

Anmeld

11. december 2009

memuffin

Nybagt mor skriver:

Må indrømme at jeg er så ikke en af dem der nyder at blive så meget større - synes jeg render rundt og ligner en ren ammemaskine...

Havde da aldrig drømt om at de ville blive SÅ store

det er heller ikke rart... men heldigvis forsvinder det igen når du er færdig med at amme

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

memuffin skriver:

det var det

havde ikke med min første (han er 10&frac12 men havde med min 2...

min mor mente ikke det var sundt at amme når man havde sillicone men min kirur siger det er noget fis....

Den lille blev ammet fuldt ud til han var 4 måneder og blev ammet sammen med mad til han var 7½ måned hvorefter han gradvist fik nan....

men det kommer vist også an på hvordan silliconen er lagt så vidt  jeg har forstået...

der er mange som ikke har fået dem lavet som ikke kan amme, tror bestemt ikke at det har noget af sige, min jm og læge siger også det ikke nødvendigvis er det hvis jeg ikke ku amme.. min mælk løber fint, så hvis jeg ikke kan amme næste gang, ved jeg det ikke er derfor min mor har det også, hun havde besvær med at amme, men ikke derfor, der var bare ikke nok mælk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.