så fik man svar på bachelor opgaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2009

Dictes mor

Tillykke med det Trine!
Jeg fik også 7 for min bacheloropgave, og fik en super kritik, men havde det lidt ligesom dig. Det er jo bare noget, man har knoklet så hårdt på, så ville man gerne have lidt mere anerkendelse. Men som Søren og flere andre også har sagt til dig, så beroligede jeg mig selv med, at der stort set aldrig er nogen som skal se karaktererne, plus de kontakter jeg har i erhvervslivet fortæller mig, at de er ligeglade med om der står 7 eller 10 eller 12, hvis personen de interviewer til jobbet passer ind i deres organisation, så er det den de ansætter.

Jeg synes, at det er blevet svært med den nye karakter skala, fordi man netop ville være blevet skuffet over et syvtal der, men på den nye skala er det jo faktisk en fin karakter, tror du, at du var blevet skuffet, hvis du havde fået det gamle 9?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

TbCp

Kæmpe tillykke!
Kanon godt gået!

Anmeld

12. december 2009

oo

Majastina skriver:

Tillykke med det Trine!
Jeg fik også 7 for min bacheloropgave, og fik en super kritik, men havde det lidt ligesom dig. Det er jo bare noget, man har knoklet så hårdt på, så ville man gerne have lidt mere anerkendelse. Men som Søren og flere andre også har sagt til dig, så beroligede jeg mig selv med, at der stort set aldrig er nogen som skal se karaktererne, plus de kontakter jeg har i erhvervslivet fortæller mig, at de er ligeglade med om der står 7 eller 10 eller 12, hvis personen de interviewer til jobbet passer ind i deres organisation, så er det den de ansætter.

Jeg synes, at det er blevet svært med den nye karakter skala, fordi man netop ville være blevet skuffet over et syvtal der, men på den nye skala er det jo faktisk en fin karakter, tror du, at du var blevet skuffet, hvis du havde fået det gamle 9?

jeg har det meget bedre med det hele idag, og jeg tror helt sikkert det er som du også siger fordi det er lidt svært at forholde sig til den nye karakterskala. jeg er faktisk flov over at skulle sige til folk, at jeg fik 7, men hvis jeg kunne sige jeg havde fået 9 ville jeg have det okay med det. Det er ikke verdens bedste karakter, men det er jo heller ikke "blot" en middelkarakter, som fx 4 er

Men nu brugte jeg lidt af aftenen igår på at læse om kandidaten osv og det hjælper at forberede sig på "det næste"...der er jo ikke længe til og der er slet ikke længe til jeg skal sende ansøgningen ind osv!

jeg skal forresten nok finde noget at bruge tiden på, min 1. eksamen på Historie starter på tirsdag, så jeg sidder og læser op nu (det er en anelse kedeligt, syntes jeg) og til januar ligger nummer 2 eksamen som er mundtlig, og der skal jeg liiiiige have læst en 3000 sider op på den anden side så syntes jeg altså også det er TOTAL afslapning at have to eksamener, for på litteraturvidenskab plejer jeg at have 5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.