jeg har lige læst en mail fra min bachelorvejleder, og ja...jeg ved ikke...jeg begyndte bare at tudbrøle og sidder stadig her og snotter lidt. Der er naturligvis en kritik - og hun er en temmelig hård gammel professor, så kritikken er derefter. Men hun siger så samtidig at jeg får et pænt 7-tal (altså et 9 tal). Da jeg fik 7 af hende for nogle semestre siden, talte jeg med den faglige vejleder på litteraturvidenskab, som sagde, at 7 af Annelise altså var rigtig rigtig godt, fordi hun bare er skidehård og gerne vil have übersystem i tingene. jeg ved heller ikke hvorfor jeg sidder og tuder, det er nok bare det der med, at det er en underlig forløsning, at nu har man arbejdet med den bachelor et halvt år og så får man karakteren og kritikken og så er det ligesom SLUT.
Søren er stolt, og som han siger, så skal jeg ikke være ph.d. studerende, så det er ikke sådan at der er nogen der sidder og sammenligner min bachelorkarakter med andres og giver mig arbejde derefter. og i sidste ende er det jo også specialetkarakteren der bliver set på, hvis det er noget...
hm...jeg skulle bare lige ud med det, det er en meget underlig og lidt trist følelse lige nu...farvel bacheloropgave, lille hjertebarn
hilsen Trine, der vist knytter sig alt alt for meget til sine bøger, opgaver og fiktive venner
Anmeld