så fik man svar på bachelor opgaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.825 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. december 2009

oo

jeg har lige læst en mail fra min bachelorvejleder, og ja...jeg ved ikke...jeg begyndte bare at tudbrøle og sidder stadig her og snotter lidt. Der er naturligvis en kritik - og hun er en temmelig hård gammel professor, så kritikken er derefter. Men hun siger så samtidig at jeg får et pænt 7-tal (altså et 9 tal). Da jeg fik 7 af hende for nogle semestre siden, talte jeg med den faglige vejleder på litteraturvidenskab, som sagde, at 7 af Annelise altså var rigtig rigtig godt, fordi hun bare er skidehård og gerne vil have übersystem i tingene. jeg ved heller ikke hvorfor jeg sidder og tuder, det er nok bare det der med, at det er en underlig forløsning, at nu har man arbejdet med den bachelor et halvt år og så får man karakteren og kritikken og så er det ligesom SLUT.

Søren er stolt, og som han siger, så skal jeg ikke være ph.d. studerende, så det er ikke sådan at der er nogen der sidder og sammenligner min bachelorkarakter med andres og giver mig arbejde derefter. og i sidste ende er det jo også specialetkarakteren der bliver set på, hvis det er noget...

hm...jeg skulle bare lige ud med det, det er en meget underlig og lidt trist følelse lige nu...farvel bacheloropgave, lille hjertebarn

hilsen Trine, der vist knytter sig alt alt for meget til sine bøger, opgaver og fiktive venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Sabina & Simone

EJ KÆMPE STORT TILLYKKE...

det er da alt for fedt Trine... Og så når man tænker på at det er sådan en gammel krage der giver det...

knus herfra

Anmeld

11. december 2009

anna-jonas

Tillykke søde trine...............et 7 tal er da rigtig flot. Husk at fejre det i weekenden...........Søren og dig.

Knus Mette

Anmeld

11. december 2009

Klitgaard

Tillykke synes det er flot

Anmeld

11. december 2009

Mumto3

Først tillykke med det nye 7tal. Dernæst tænk lige på hvilken type job du gerne vil have. En af mine forældres venner fik det højeste karaktergennemsnit på hele årgang på universitet. Hendes speciale var så godt at hun ud over topkarakter og fik udmærkelse og en skriftelige udtalelse om hvor godt det var. 10 år senere sidder hun så og fortæller om det til en middag hos mine forældre. Hun fortæller hvor vigtigt det var dengang, hvad man fik af karaktere, hvor meget det betød, men at der rent faktisk ALDRIG var nogen der havde set hendes eksemsbevis. (altså udover hendes mor og far og så kæresten). For de job hun havde søgt, der skulle man blot vedlægge dokumentation for at man have bestået kadidaten og ikke karakterbladet.

I de jobs jeg har søgt, har jeg altid medsendt mit bachelorbevis, men heller ikke karakterbladet (selvom jeg fik et gammeldags 11tal og da gerne vil vise det frem) og med hensyn til kadidaten, så er det lidt forskelligt hvad jeg gør. Nogle job sender jeg karakterbladet med, andre stedet får blot eksamensbeviset. Så det er slet ikke sikkert at nogen nogenside kommer til at vurdere dig på din bachelor -karakter.

Tillykke med at det er overstået og husk så at din identitet jo ikke hænger sammen med en karakter. Nyd du bare juleferien i fuldedrag!

Anmeld

11. december 2009

oo

ja, du har helt ret, nu har vi også lige haft en laaaang samtale om det, og Søren siger også, at han faktisk kun har haft vist sine karakterer da han var ph.d. studerende og ikke da han skulle have job.

jeg må jo så også indrømme, at det har været nogle virkelig barske år mens jeg har gået på uni, sådan privat, og jeg har skullet kæmpe for det, men jeg har formået at klare mig igennem uden at få under 7 og uden nogensinde at dumpe fag, og selvom jeg kom bagud da jeg mistede i januar, fordi jeg var indlagt, så har jeg indhentet det hele til når jeg starter på kandidaten - og jeg gennemfører på nomeret tid. Så alt i alt syntes jeg egentlig jeg har klaret det helt okay, og ja, så ER Annelise altså bare MEGA hård.

Anmeld

11. december 2009

Milka

tillykke!! 

Anmeld

11. december 2009

Vinker

TILLYKKE TILLYKKE

Jeg synes det er rigtig FLOT Trine

Anmeld

11. december 2009

oo

ih altså - det hjælper gevaldigt på humøret når I ønsker tillykke

Anmeld

12. december 2009

Bondepigen

Tillykke, hvor er det flot.

Håber da du finder noget andet at bruge tiden på, når nu du ikke længere har den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.