Det der med fornemmelsen af hvilket køn man venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

frk andreasen

Sesse89 skriver:

Er der nogen af jer herinde der har haft det på fornemmelsen og hvor det så faktisk var rigtig?

Jeg går hele tiden og tror vi skal have en datter men det kan vi jo ikk få be eller afkraftet endnu

Så hva siger i?

ja begge gange 

1 gang var fornemmelsen en pige og det var rigtig

her 2 gang var fornemmelsen en dreng og det er rigtig

kram tanja 25+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

Mullemus86

Har hele tiden haft en kraftig fornemmelse af, at skulle have en dreng.. Kom rigtig tidligt.. Og i følge MD scanningen, har jeg fået ret.. -nu må vi jo se, om det også holder stik, når han kommer ud, haha...!

Anmeld

11. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

1.gang var jeg slet ikke i tvivl om kønnet.

Jeg VIDSTE bare at det ville blive en lille pige.... Uden scanninger eller andet, købte jeg lyserødt. Tanken om en dreng lå mig meget fjernt. Jeg følte nærmest at det var umuligt!

Ud kom en lille prinsesse efter 9 mdr

Nu er jeg gravid igen, og i starten havde jeg på fornemmelsen, at jeg ventede en dreng... Meen.... efter alt den kvalme, opkast og hovedpine som jeg har haft, har jeg nu en følelse af, at det endnu engang er en pige jeg venter. Men det må tiden vise

Anmeld

11. december 2009

Hjaltesmor

Vi gik hele tiden ud fra, at det var en dreng. Det var slet ikke noget, vi tænkte over - sådan var det bare. Det var først, da vi ved scanningen blev spurgt, om hun skulle kigge efter køn, det gik op for os, at det jo ikke nødvendigvis var en dreng.

Det var det dog, så vi havde ret. )

Anmeld

11. december 2009

trunte89

Jeg havde en nat under min graviditet en rigtig realistisk drøm om, at jeg ventede en pige. Var ved at ringe til min mor om morgenen, for nu vidste vi det jo.

Det endte også med at bliv en pige.

Anmeld

11. december 2009

LinLin

Jeg var overbevist om at jeg ventede en dreng - og det var han jo ;-)

Kan også huske jeg sad og ventede på bussen, da jeg var 7-8 mdr henne, og så kom der en ældre vietnamesisk, tror jeg, dame hen og sad ved siden af. Kunne godt mærke hun  sad og kiggede på min mave. Da jeg vente mig mod hende kiggede hun mig i øjnene og sagde: "It's a boy!" Var ikke i tvivl efter den dag!

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

Jeg havde også stærkt på fornemmelsen at det var en dreng.

Og ganske rigtigt - vi fik en lille dreng

Så mon ikke mavefornemmelsen holder stik mange gange

Anmeld

11. december 2009

Blomst04

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at jeg ville få en dreng men jeg blev ved med at se på pige tøj :-) og må egentligt indrømme at jeg ønskede at jeg fik en pige .... men jeg har lige i denne uge været til 20 uges scanning og jeg venter en dreng ;-) og nu syntes jeg at det bare har sin charme at skulle have en dreng  med snotten hængendene i guirlander og regnorme i lommerne

Så måske er der alligevel noget om at man kan fornemme det

Anmeld

11. december 2009

Tdittmann

Første gang var jeg sikker på at det var en pige og det blev en pige.

Anden gang var jeg sikker på at det var en dreng og det blev en pige

Her tredie gang er jeg sikker på at det er en dreng men nu må vi se til MD-scanningen på fredag (18/12)

Anmeld

11. december 2009

Mira0911

Jeg var så sikker på at vi skulle have en dreng, lige indtil fik at vide, det var en pige... NØJ hvor blev jeg ked af det....

Er sindssyg glad for min datter, den dag idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.