Det der med fornemmelsen af hvilket køn man venter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. december 2009

Sesse89

Er der nogen af jer herinde der har haft det på fornemmelsen og hvor det så faktisk var rigtig?

Jeg går hele tiden og tror vi skal have en datter men det kan vi jo ikk få be eller afkraftet endnu

Så hva siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

TbCp

Sesse89 skriver:

Er der nogen af jer herinde der har haft det på fornemmelsen og hvor det så faktisk var rigtig?

Jeg går hele tiden og tror vi skal have en datter men det kan vi jo ikk få be eller afkraftet endnu

Så hva siger i?

Min allerførste indskyldelse var at jeg ventede mig en datter.
Jeg drømte endda en nat at jeg ville få en lille sorthåret pige født for tidligt.

Men alle sagde at min mave var en "drenge-mave" så jeg fik efterhånden overbevist mig selv om at det nok var en dreng jeg ventede.

Men jeg skulle have holdt ved min første tanke... jeg fik nemlig en lille sorthåret pige født 5 uger før tid

Anmeld

11. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sesse89 skriver:

Så hva siger i?

jep, begge gange troede det blev en dreng og det var det, nu har jeg ikke født nummer to endnu, men to scanninger siger en lille dreng.

knus karina 31+3

Anmeld

11. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nej, har gættet forkert alle tre gange  Men det kan vel også være en måde at regne det ud på.

Anmeld

11. december 2009

MorTilSnartFire <3

Hej 

Jeg havde helt fra starten fornemmelsen af det var en dreng jeg ventede mig, men stort set alle omkring mig, undtagen faren , sagde det måtte være en pige, indtil nogle dage før min scanning, hvor min mor sagde at hun var blevet i tvivl..

Jeg drømmer ALTID det modsatte af hvad der vil ske.. Jeg drømte jeg fik en lille pige, samme dag som min svigerinde ville få en dreng..

Jeg venter en dreng d.3 marts og min svigerinde- min anden svigerinde, får en pige d.13 april

Det er sjovt som det foreholder sig, men tror alle på et tidspunkt får en fornemmelse af hvad de venter sig

Anmeld

11. december 2009

SHERO

Jeg var aldrig i tvivl om jeg ventede en dreng på trods af alle mente det var en pige... :-) Ooog jeg fik ret hehe...

Anmeld

11. december 2009

4xGreve

Så hva siger i?

Vi troede begge to det var en pige (Frank fik faktisk først fornemmelsen) og det var en helt rigtig fornemmelse for en lille prinsesse kom til verden...

Og ALLE sagde det blev en dreng men vi var sikker på at det blev en pige!

Anmeld

11. december 2009

betjenten

Både manden og jeg tror at vi venter os en dreng.... Håber at de kan se til MDscanningen d. 04.01.10

Har ingen ide om hvad forskellen er, på en drengemave og en pigemave???

Anmeld

11. december 2009

LotteGabriella

Så hva siger i?

Jeg fik at vide, da vi var til 4d-scanning, at i 90% af tilfældene har kvinden ret i hendes intuition

Jeg sagde fra dag 1 af, at vi skulle ha' en pige....jeg var så den eneste der mente det, men JEG havde ret

Har også gættet rigtigt ved mine 3 veninders babyers køn...så lige på det punkt har jeg en forrygende 6. sans Og jeg kigger ikke på mavens form eller noget, det er bare en fornemmelse

Anmeld

11. december 2009

louise8723

De fleste mente at jeg venter mig en pige.. men havde bar den der fornemmelse.. og drømte sågar at det var en dreng.. og en morgen vågnede jeg og tænkte navnet elias..

lidt efter var vi til MD og ganske rigtigt det blir en dreng.. som så skal hedde Elias hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.