Julegave til DP?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

MetteT

charlottekri skriver:

jeg fandt en af de søde nisser fra triptrap, der ligner en baby. den skulle da vel om noget passe ind hos en dagplejer he he

Sådan en gav vi vores dagplejer til hendes jubilæum/fødselsdag her i november.. Og så hed den selvfølgelig Katrine..  Den blev hun rigtig glad for..

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

N&J

Jeg fik så at vide af min mor, at man altså giver en julegave til dp, så min mor valgte så at få lavet en sammenpakning i en lille butik med lys, kaffe og lign.. men mor ville så betale, så det er jo helt fint.. 

Men hvor skulle man også vide fra at man skulle give gave.. 

Anmeld

11. december 2009

Diana...

MetteT skriver:

Shit.. Det havde jeg slet ikke tænkt på... Men jo, hende må vi da også lige ha fundet en gave til... Det fortjener hun.. Hun er sgu guld værd.. Kathtrine elsker hende..

Ja i har godt nok været heldige SKØNT.

Det har jeg os på fornemmelsen vi har.

Anmeld

11. december 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det er kruset du mener ikke?

Det var inde i den der Boun10 der ligger inde ved rådhuset. Mener det kostede 40kr

super!! jo:0) tak

Anmeld

11. december 2009

LotteN

ja, selvfølgelig

Vi har købt to nisser til hende, det var lige hvad vi stødte på, da vi var ude og købe julegaver

Anmeld

11. december 2009

Mormilla

Vi gir os vores DP mor. Hun for sådan et balandet sirup sæt som man kan bruge til kager, kaffe, drink`s og sådan noget...

Anmeld

11. december 2009

Tynen

Vi giver!
Jeg ved bare ikke hvad det skal være i år

Sidste år gik jeg i Bodyshop og fik dem til at blande en god gaveæske sammen til hende.
Hun er simpelthen guld værd og det skal da belønnes

Anmeld

11. december 2009

Majbriteriksen

Hej.

Vi har også altid givet gave, vi ser sådan på det at det er en af de personer der har støst plads i vores søn liv. Jeg købte kruset ; bedste dagplejer i bog og ide. ca 50 kr. sidste år. i år får hun årets nissepar fra trp trap, dem ved jeg hun samler på. de andre år har hun fået et led til hendes pandora armbånd, noget som er symbol på vores søn.

Anmeld

11. december 2009

Klitgaard

Oskars dagplejemor skal have et par øreringe

Anmeld

11. december 2009

frk andreasen

jasmin har sidste dag i dp på fredag, så dp skal da have en julestjerne og en lille gave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.