Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Giver i jeres DP julegave, og hvad får hun?
Lucas har fået julegave af sin DP så selvfølgelig skal hun da os have en af Lucas Men jeg aner ikke hvad det skal være.
Så giver i julegave og hvad får hun?
Knus Diana
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oliver for også julegave fra dp, så selvfølgelig skal hun også have en fra ham.
Sidste år fik hun en gave pakke fra nivea med sæbe og creme i, hvad hun skal have i år ved jeg ikke endnu.
Sidste år fik hun sådan en agvepose med noget god kaffe, god chokolade, et krus hvor der stod "verdens bedste dagplejer" og noget mere.I år ved jeg ikke helt hvad jeg skal finde på.
TbCp skriver: Sidste år fik hun sådan en agvepose med noget god kaffe, god chokolade, et krus hvor der stod "verdens bedste dagplejer" og noget mere.I år ved jeg ikke helt hvad jeg skal finde på.
hvor fandt du det?
hov ja det er min troldeunges første år i dp, og ved faktisk ikke om de giver gaver....ved hun laver gaver sammen med ungerne til os men....ville faktisk gerne give hende en lille ting..og det med koppen lyder rigtig sødt og personligt....
ka-ri-na skriver: hvor fandt du det?
Det er kruset du mener ikke?
Det var inde i den der Boun10 der ligger inde ved rådhuset. Mener det kostede 40kr
Det var da bare en super ide med det krus. Tak
Shit.. Det havde jeg slet ikke tænkt på... Men jo, hende må vi da også lige ha fundet en gave til... Det fortjener hun.. Hun er sgu guld værd.. Kathtrine elsker hende..
jeg fandt en af de søde nisser fra triptrap, der ligner en baby. den skulle da vel om noget passe ind hos en dagplejer he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128