Hvor meget sov jeres børn da de var ca 5 uger gamle??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Cris

Ok ok, de små har slet ikke noget rytme! Nogle dage sover de overhovedet ikke og man kan ikke nå noget som helst, måske bare at spise et eller andet koldt på en kedelig rugbrødskive!!! Og nogle andre dage sover de pludseligt en hel masse og man tør slet ikke at begynde på så meget, for man ved aldrig, hvornår de vågner! Efter de der famøse tre måneder begynder de at være lidt mere stabile med rytmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Nybagt mor

Cris skriver:

Ok ok, de små har slet ikke noget rytme! Nogle dage sover de overhovedet ikke og man kan ikke nå noget som helst, måske bare at spise et eller andet koldt på en kedelig rugbrødskive!!! Og nogle andre dage sover de pludseligt en hel masse og man tør slet ikke at begynde på så meget, for man ved aldrig, hvornår de vågner! Efter de der famøse tre måneder begynder de at være lidt mere stabile med rytmen.

Ja - der er bestemt ingen rytme herhjemme - men rart at høre at det kommer indenfor en overskuelig fremtid

For ja - man får virkelig intet lavet...

Anmeld

11. december 2009

SaNiNa

Der sov han stadig meget, men var dog begyndt at være lidt mere vågen. udne at være helt sikker mener jeg han var vågen ½ time og så sov han 2 mere og nogle dag sove han bare næsten hele dagen. da han blev døbt sov han under hele festen var kun lige vågen for at spise.

og selvom han har sovet hele dagen sov han igennem om natten ammede 1-2 gange fra kl 22 til kl 8

Anmeld

11. december 2009

Cris

Nybagt mor skriver:

Ja - der er bestemt ingen rytme herhjemme - men rart at høre at det kommer indenfor en overskuelig fremtid

For ja - man får virkelig intet lavet...

Overhovedet ikke, vasketøjs kurven er ved at eksplotere og vi har så nogle kæmpe snulemænd rund omkring i lejligheden, de er blevet vores nye kæledyr...

Anmeld

11. december 2009

Mathilde

Fra Celina var 1 måned og til hun var ca. 3 måneder sov hun faktisk ikke om dagen...måske lige en halv time ved mig i forbindelse med amning. Til gengæld sov hun igennem om natten. Men nu hvor hun snart er 5 måneder sover hun lidt mere, men stadig meget sjældent at hun tager 3 timer i barnevognen. Hun sover stadig igennem om natten

Anmeld

11. december 2009

Corn

Andreas sov max 1,5 time i træk de første 4-6 mdr og Anton sov min 4 timer i træk i samme alder....

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

Mathilde skriver:

Fra Celina var 1 måned og til hun var ca. 3 måneder sov hun faktisk ikke om dagen...måske lige en halv time ved mig i forbindelse med amning. Til gengæld sov hun igennem om natten. Men nu hvor hun snart er 5 måneder sover hun lidt mere, men stadig meget sjældent at hun tager 3 timer i barnevognen. Hun sover stadig igennem om natten

Lyder meget som herhjemme - synes dog stadig at han burde have lidt mere søvn, - ikke for min skyld - men for hans egen. Han er jo trods alt kun 5 uger gammel

Men hvis de ikke vil - ja så er der jo ikke så meget at gøre..

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

Macaab skriver:

Andreas sov max 1,5 time i træk de første 4-6 mdr og Anton sov min 4 timer i træk i samme alder....

Ja - kan sagtens forestille mig at der er stor forskel på de små

Anmeld

11. december 2009

Cris

Nybagt mor skriver:

Lyder meget som herhjemme - synes dog stadig at han burde have lidt mere søvn, - ikke for min skyld - men for hans egen. Han er jo trods alt kun 5 uger gammel

Men hvis de ikke vil - ja så er der jo ikke så meget at gøre..

Hvis ligger og ammer og putter lidt, kommer han til at falde i søvn. Men du får alligevel ikke lavet noget, for du ville også falde i søvn. Der sker for mig, men det er bare sååååå hyggeligt

Anmeld

11. december 2009

Nybagt mor

Ja - den virker også her. Men så snart mor rejser sig (hvis jeg da ikke når at falde i søvn med ham, som du siger) - ja så vågner han også og vil underholdes...

Men ja - der er da ikke noget hyggeligere end at ligge og putte med sådan en lille gut i armhulen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.