hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

SaNiNa

Har lige været ved lægevagten med ham, og vi skal give ham panodil og kontakte vores egen lægen i morgen hvis han ikke har fået det bedre med henblik på han skal ud og have væske når han ikke spiser mere eller rigtig drikker.

Så håber vi får lidt mere ro i nat og han er mere frisk imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne og Nicklas skriver:

Har lige været ved lægevagten med ham, og vi skal give ham panodil og kontakte vores egen lægen i morgen hvis han ikke har fået det bedre med henblik på han skal ud og have væske når han ikke spiser mere eller rigtig drikker.

Så håber vi får lidt mere ro i nat og han er mere frisk imorgen

ja det må vi da håbe, at det bare er noget forbigående. min nichlas er lige blevet rask, han har haft en af de der børnesygedomme, den hedder vist 3dags feber, udslæt over alt, små knopper han så frygtelig ud, så var feberen endlig væk og også knopperne næsten, nu har jeg lige taget hans temp. og den er på 38½, hmmm, håber ikke vi skal have en syg dreng igen igen, han er syg hele tiden den stakkel..

god bedring med den lille trold, håber i får noget væske i ham.

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

ja det må vi da håbe, at det bare er noget forbigående. min nichlas er lige blevet rask, han har haft en af de der børnesygedomme, den hedder vist 3dags feber, udslæt over alt, små knopper han så frygtelig ud, så var feberen endlig væk og også knopperne næsten, nu har jeg lige taget hans temp. og den er på 38½, hmmm, håber ikke vi skal have en syg dreng igen igen, han er syg hele tiden den stakkel..

god bedring med den lille trold, håber i får noget væske i ham.

åååh nej lad os håbe han slipper.

tak håber osse han er mere frisk i morgen, lige nu har han fået lov at ligge og putte på sofaen ved siden af mig og der kører bamse og kylling i baggrunden men, han ser det ikke engang.

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

åååh nej lad os håbe han slipper.

tak håber osse han er mere frisk i morgen, lige nu har han fået lov at ligge og putte på sofaen ved siden af mig og der kører bamse og kylling i baggrunden men, han ser det ikke engang.

det er så trist når de har det dårligt,og bare ligger og ser skidt ud..nichlas har det ikke skidt tror jeg, bare feber, men det kan jo også være starten eller måske bare tænder..

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

det er så trist når de har det dårligt,og bare ligger og ser skidt ud..nichlas har det ikke skidt tror jeg, bare feber, men det kan jo også være starten eller måske bare tænder..

uuuh de der tænder dem er jeg meget meget træt af. jeg er så træt og udkørt men det hjælper bare ikke sin søn så må tage mig sammen.

det er heldigvis første gang i er sådan ramt af noget.

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

uuuh de der tænder dem er jeg meget meget træt af. jeg er så træt og udkørt men det hjælper bare ikke sin søn så må tage mig sammen.

det er heldigvis første gang i er sådan ramt af noget.

det kan være så frygteligt hårdt......... helt uoverskueligt nogen gange.. meget udmattende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.