hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2009

SaNiNa

Nicklas har de sidste 14 dag være pivet og ikke rigtig ville sove. han fik sidate tirsdag sin første tand og om søndagen var den anden tand så osse kommet, men efter de to små tænder er kommet til syner er hans temp. steget fra lidt feber til at ligge omkring de 38 hele døgnet. vi var ved lægen med ham i mandagens da han ikke rigtig spist men nu spiser han da lidt igen og få da osse lidt at drikke, men bestem ikke lige så meget som han brude. men han er glad, og stadg aktiv men lige pludselig er han bare rigtig ked af det og helt utrøstelig.

Har i en ide om, om det stadig kan være tænder eller om han er syg? er ved at være så udkørt og orker ikke ret meget mere

og hvad skal jeg lige stille op og hvad kan jeg gør for min søn. bliver så ked af at se ham så klatøjet

vil ringe til lægen i morgen igen så han kan blive tjekket igen, syntes det er længe at han haft haft godt 38 i feber nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

da nichlas begyndte at få tænder var det også sådan, puha det er hårdt..det kan saktes være det endnu, og det kan forsætte længe  men syntes du lige sku få tjekket han øre, for det kan også gøre at han ikke har ville spise, sove og er pyldret og feber.nu er min nichlas han 1½ og hans tænder kommer på stribe, så det er bare meget værre nu, han er så ulykkelig og går med hånden i munden hele tiden. tag en stofble og klø på gummerne, det hjælper på nichlas..

håber du snart får en pause,..

knus karina

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

karina22 skriver:

da nichlas begyndte at få tænder var det også sådan, puha det er hårdt..det kan saktes være det endnu, og det kan forsætte længe  men syntes du lige sku få tjekket han øre, for det kan også gøre at han ikke har ville spise, sove og er pyldret og feber.nu er min nichlas han 1½ og hans tænder kommer på stribe, så det er bare meget værre nu, han er så ulykkelig og går med hånden i munden hele tiden. tag en stofble og klø på gummerne, det hjælper på nichlas..

håber du snart får en pause,..

knus karina

Vi var ved lægen i mandagen og der fik han tjekket ører om lunger og der var intet, det eneste han kunne sige var t det kunne være en infektion, men hans feber er kun blevet værre og værre og han er så ked af det og vi kan ikke rigtig gøre andet ned at nusse og putte hele tiden så han går på skift fra os.

Han har en vådklud til at ligge sammen med hans legetøj og sin tandbørste som han er rigtig glad for i de dage her.

er bare så bekymret over den dumme feber bliver ved og er så høj.

Anmeld

10. december 2009

BOBS

hejsa tænker også lige umiddelbart at han måske kunne have noget med ørerene....men det er jo også populært at snakke om tigerspring, bl.a. hvor baby får tænder bliver pylret/syg feber m.m. og så tager et ordentligt udviklingsspring ??? i hvert fald rigtig god bedring

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sanne og Nicklas skriver:

Vi var ved lægen i mandagen og der fik han tjekket ører om lunger og der var intet, det eneste han kunne sige var t det kunne være en infektion, men hans feber er kun blevet værre og værre og han er så ked af det og vi kan ikke rigtig gøre andet ned at nusse og putte hele tiden så han går på skift fra os.

Han har en vådklud til at ligge sammen med hans legetøj og sin tandbørste som han er rigtig glad for i de dage her.

er bare så bekymret over den dumme feber bliver ved og er så høj.

da nichlas var ved at få tænder, havde han feber der for det meste lå på de 40, ikke under 38.. den gik dog op og ned hele tiden.så vi rendte til lægen hele tiden fordi den var så høj, men det var tænderne, det er bestemt ikke sjovt når de har det sådan, det gør så ondt. giv ham noget panodil, det fik vi afvide og det må han gerne få inden i går i seng hver dag, også lad vær nogen dage og se om han kan sove lidt uden..

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hvis han får det dårligere, ville jeg tage til lægen, ku lige se at du har skrevet hans feber er blevet værre og værre..

Anmeld

10. december 2009

Diana...

Altså jeg tror nu stadig det er tænder lucas fik alle sine på 2 1/2 måned og det var og det rene pylder i de måneder. Så længe han får lidt at drikke det er det vigtigste.

Og du skriver han stadig er i godt humør og en gang i mellem bliver pyldret hvis den var helt galt ville han overhoved ikke være i godt humør.

De tænder er onde ved vores børn og det er meget normalt at have 38 i feber når de får bisser. Jeg tror ikke lægen kan gøre så meget for han spiser og drikker og er ved godt mod så der jo ikke så meget at gøre andet end at se tide and.

Men hvis du selvfølgelig er nervøs så det da bare af sted til lægen.

Godbedring til ham

Knus

Anmeld

10. december 2009

SaNiNa

Tak tøser. har lige taget hans temp her for 5 min siden enden han blev lang i seng og den er steget fra 38.2 til 40.1 og han er helt slatten, og koldvåd så nu vil jeg lige ringe til lægevagten og hører.

han har næsten ikke spist eller drukket her til aften.

Anmeld

10. december 2009

Diana...

Tak tøser. har lige taget hans temp her for 5 min siden enden han blev lang i seng og den er steget fra 38.2 til 40.1 og han er helt slatten, og koldvåd så nu vil jeg lige ringe til lægevagten og hører.

Så ville jeg os ringe med det samme. når de ikke er ældre skal de tjækkers med over 40 i feber.

Anmeld

10. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

ja helt sikkert ring hvis han er slatten, så er det nok ikke kun tænder.. hva med væske, vil han have det? du må lige opdatere når du har ringet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.