sygemeldt med hyppige plukveer - 23+0 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2009

Susanne79

missKat skriver:

Hej tøser,

Så er jeg så blevet sygemeldt i dag 
Det er lidt en ambivalent følelse.... Kan jo godt mærke at jeg, siden jeg var på skejby med kraftige plukveer for 4 uger siden, ikke har været på toppen.
Måtte igen i går have fat på fødegangen fordi det var så slemt og ikke mærkede den lille fis  
Gik hjem fra job og efter et par timer faldt der ro på de s**** plukveer, og igen en halv time senere, var der igen en springgymnast i maven!! hvilken lettelse....  

Men har bare dårlig samvittighed overfor mine kollegaer idet jeg er i butik og December jo er vores største måned.

Jeg VED godt at det er mit barn og mit helbred jeg skal tænke på, og det gør jeg jo også!! 
Men tror bare lige jeg skal have et par dage til at ryste den dårlige samvittighed af, og glæde mig over at jeg kan slappe af og nyde min graviditet. I hvert tilfælde de næste 3 uger!

skulle bare lige ud med det og nu skal tårene væk og jeg skal give mig selv "fri" til at være sygemeldt. Basta...

Hej ven.

Jeg forstår godt at din dårlige samvittighed, havde det på samme måde da jeg var sygemeldt. Men du er bare nødt til at ryste den af dig. Din graviditet skal handle om dig og den lille. Nu skal du bruge de næste uger på at slappe af, nyde julen, "pomfritten" og jeres nye hus.

Har selv lige haft nogle dage med mange plukveer og knap så meget aktivitet som normalt. Men efter en dag på sofaen er der kommet godt gang i den lille prinsesse igen

Knus Susanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2009

missKat

Caroline86 skriver:

26/2.. har en eksamen i uge 5, men så kan jeg gå fra efter det

Glæder mig!!!

Er da noget møg at du skal være så plaget af de plukkeveer

det er jo lige om lidt hun kommer 

Anmeld

11. december 2009

missKat

lulle1985 skriver:

tusind tak, og ja det er rigtig træls allerede og gå fra nu, men mellem 7-9 timers stående arbejde og mange tunge løft, så var det bare nødvendigt da der jeg arbejder ikke har kapsitet til og sætte mig ned til 4 timer pr. vagt, da vi ikke er andet end 13 medarbejdere men ja jeg er sikker på du om en uges tid tænker på noget andet...

ja den skal lige rystes af, så skal jeg nok komme igen 

Anmeld

11. december 2009

missKat

jillkolsbjerg skriver:

Jeg har det akkurate samme problem....både med plukveer og med at arbejde i butik...er også blevet sygemeldt....det du har skrevet kunne ligeså godt være mig

knus jill 23+3

Hej jill,

er "glad" for at du har det som mig og er lige så langt endda..
for når ikke alle er lige forstående, så er det rart at jeg ved jeg ikke er den eneste!

hvornår blev du sygemeldt og er det i en periode eller resten af graviditeten??

knus Karina 

Anmeld

11. december 2009

missKat

Susanne79 skriver:

Hej ven.

Jeg forstår godt at din dårlige samvittighed, havde det på samme måde da jeg var sygemeldt. Men du er bare nødt til at ryste den af dig. Din graviditet skal handle om dig og den lille. Nu skal du bruge de næste uger på at slappe af, nyde julen, "pomfritten" og jeres nye hus.

Har selv lige haft nogle dage med mange plukveer og knap så meget aktivitet som normalt. Men efter en dag på sofaen er der kommet godt gang i den lille prinsesse igen

Knus Susanne

Hej sødeste,

jeg fik helt en klump i halsen da jeg læste hvad du har skrevet.
for du har jo så evig ret og jeg skal nok også komme til at tænke sådan, når jeg lige har vendet mig til tanken om at det nu engang ER for det bedste!!

Og jeg vil jo gøre ALT for min lille fis  

Skal vi ikke prøve at finde en dag i januar, hvor vi kan ses??

knus Karina

Anmeld

11. december 2009

Susanne79

missKat skriver:

Hej sødeste,

jeg fik helt en klump i halsen da jeg læste hvad du har skrevet.
for du har jo så evig ret og jeg skal nok også komme til at tænke sådan, når jeg lige har vendet mig til tanken om at det nu engang ER for det bedste!!

Og jeg vil jo gøre ALT for min lille fis  

Skal vi ikke prøve at finde en dag i januar, hvor vi kan ses??

knus Karina

Kunne være rigtig hyggeligt, vi kan lige skrives ved

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.