sygemeldt med hyppige plukveer - 23+0 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2009

missKat

Hej tøser,

Så er jeg så blevet sygemeldt i dag 
Det er lidt en ambivalent følelse.... Kan jo godt mærke at jeg, siden jeg var på skejby med kraftige plukveer for 4 uger siden, ikke har været på toppen.
Måtte igen i går have fat på fødegangen fordi det var så slemt og ikke mærkede den lille fis  
Gik hjem fra job og efter et par timer faldt der ro på de s**** plukveer, og igen en halv time senere, var der igen en springgymnast i maven!! hvilken lettelse....  

Men har bare dårlig samvittighed overfor mine kollegaer idet jeg er i butik og December jo er vores største måned.

Jeg VED godt at det er mit barn og mit helbred jeg skal tænke på, og det gør jeg jo også!! 
Men tror bare lige jeg skal have et par dage til at ryste den dårlige samvittighed af, og glæde mig over at jeg kan slappe af og nyde min graviditet. I hvert tilfælde de næste 3 uger!

skulle bare lige ud med det og nu skal tårene væk og jeg skal give mig selv "fri" til at være sygemeldt. Basta...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

lulle1985

missKat skriver:

Hej tøser,

Det er lidt en ambivalent følelse.... Kan jo godt mærke at jeg, siden jeg var på skejby med kraftige plukveer for 4 uger siden, ikke har været på toppen.
Måtte igen i går have fat på fødegangen fordi det var så slemt og ikke mærkede den lille fis  
Gik hjem fra job og efter et par timer faldt der ro på de s**** plukveer, og igen en halv time senere, var der igen en springgymnast i maven!! hvilken lettelse....  

Men har bare dårlig samvittighed overfor mine kollegaer idet jeg er i butik og December jo er vores største måned.

Jeg VED godt at det er mit barn og mit helbred jeg skal tænke på, og det gør jeg jo også!! 
Men tror bare lige jeg skal have et par dage til at ryste den dårlige samvittighed af, og glæde mig over at jeg kan slappe af og nyde min graviditet. I hvert tilfælde de næste 3 uger!

skulle bare lige ud med det og nu skal tårene væk og jeg skal give mig selv "fri" til at være sygemeldt. Basta...

Ej det var da træls for dig og tror godt jeg ved hvordan du har det. jeg er selv lige blevet sygemeldt indtil jeg skal føde, dog pga. bækkenløsning... jeg havde også utrolig dårlig samvittighed over for mine kollegaer og chef, men mest de dage hvor jeg havde det så slemt jeg ikke kunne gøre det arbejde jeg er ansat til. efter en uges tid herhjemme har jeg fundet mig selv lidt og er kommet til den erkendelse at jeg bliver nød til og tænke på det bedste for både mig, men i den grad også for min lille guldklump i maven... op med humøret, jeg håber dine plukveer bliver minsket nu når du også får tid til og slappe af...

held og lykke og RIGTIG RIGTIG god jul til dig

knus Louise 20+1

Anmeld

10. december 2009

missKat

ja det er lidt træls!
men som du selv har oplevet, så tror jeg lige jeg skal sunde mig en uges tid, inden jeg finder ud af at det ER den bedste løsning.

det er da også tideligt du er sygemeldt  

god bedring til dig også og en rigtig dejlig jul 

Anmeld

10. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

MØØØØØSSS

Anmeld

10. december 2009

missKat

Caroline86 skriver:

MØØØØØSSS

taaaaaaaaaaaak ven 
du er så sød 

går det bedre med dig??

Anmeld

10. december 2009

Moderator

missKat skriver:

taaaaaaaaaaaak ven 
du er så sød 

går det bedre med dig??

ja, meget! Er lige gået i gang med at skrive speciale i dag, så det er min verden frem til barsel

Anmeld

10. december 2009

missKat

Caroline86 skriver:

ja, meget! Er lige gået i gang med at skrive speciale i dag, så det er min verden frem til barsel

hvor fedt at høre!!

hvornår er det du har termin??

Anmeld

10. december 2009

Moderator

missKat skriver:

hvor fedt at høre!!

hvornår er det du har termin??

26/2.. har en eksamen i uge 5, men så kan jeg gå fra efter det

Glæder mig!!!

Er da noget møg at du skal være så plaget af de plukkeveer

Anmeld

10. december 2009

lulle1985

missKat skriver:

ja det er lidt træls!
men som du selv har oplevet, så tror jeg lige jeg skal sunde mig en uges tid, inden jeg finder ud af at det ER den bedste løsning.

det er da også tideligt du er sygemeldt  

god bedring til dig også og en rigtig dejlig jul 

tusind tak, og ja det er rigtig træls allerede og gå fra nu, men mellem 7-9 timers stående arbejde og mange tunge løft, så var det bare nødvendigt da der jeg arbejder ikke har kapsitet til og sætte mig ned til 4 timer pr. vagt, da vi ikke er andet end 13 medarbejdere men ja jeg er sikker på du om en uges tid tænker på noget andet...

Anmeld

11. december 2009

jillkolsbjerg

missKat skriver:

Hej tøser,

Jeg har det akkurate samme problem....både med plukveer og med at arbejde i butik...er også blevet sygemeldt....det du har skrevet kunne ligeså godt være mig

knus jill 23+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.