Garage - barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

ej hvor DÅRLIGT du skal sørge for alt det. ¨

hos os har dpéren selv bleer, smække, dyner, banevogne osv. det eneste vi har givet hende er skifte tøj og rentøj og sovetøj som hun fast har liggende..
synes slet ikke det der er rimeligt...

Altså jeg vidste godt det med barnevogn. Her skal man selv ha´med. Det samme med bleer... (Tror det er billiger pr. mdr. her ovre pga det.)

Men det undre mig at ekstra tingene ikke kan blive der.

Altså det er ski da vildt meget at slæbe.

og hvis tøjet (altså ekstra tøjet) kommer i brug, ja så tager man det jo med hjem og sender rent med næste dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

susan82

Den dagpleje som vi sagde nej til med lærke, ville heller ikke have noget til at stå. Men ude ved pia har vi en kasse til tøj og hvad vi ellers vil have der i. 

Vi aflevere bare en pakke bleer når hun er ved at gå tør, og det samme med skumklude. Forstår da ikke hvorfor i ikke kan have en kasse til tøj!!!!!! Det bliver da r.. træls for dig at slæbe alt det når der også er støvler og flyverdragt med! 

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Den dagpleje som vi sagde nej til med lærke, ville heller ikke have noget til at stå. Men ude ved pia har vi en kasse til tøj og hvad vi ellers vil have der i. 

Vi aflevere bare en pakke bleer når hun er ved at gå tør, og det samme med skumklude. Forstår da ikke hvorfor i ikke kan have en kasse til tøj!!!!!! Det bliver da r.. træls for dig at slæbe alt det når der også er støvler og flyverdragt med! 

Ja, rygsækken kan da i hvert fald ikke gøre det..... Godt jeg har min hockeytaske

Anmeld

10. december 2009

anna-jonas

Spændende liv, i skal til at starte dig og Malutten, hva'?? hvordan var kemi'en ellers??? Hvad med Malucca..........ku' hun li' hende??

Synes bare at jeg kan læse noget mellem linjerne..............har jeg ret???

Knus Mette

Anmeld

10. december 2009

Ni-ko-li-ne

hmm hvor sært.......

ja undskyld mig, men jeg synes det er strengt på een måde.... sådan lidt skrapt...

vi afleverer en pakke bleer hos vores dp, skifte tøj ligger derhenne i en kasse, nan står hun for, sutte flaske har vi selv taget med.... skum klude kommer vi også med og barnevognen står der henne.... dyne tager vi med.....

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Spændende liv, i skal til at starte dig og Malutten, hva'?? hvordan var kemi'en ellers??? Hvad med Malucca..........ku' hun li' hende??

Synes bare at jeg kan læse noget mellem linjerne..............har jeg ret???

Knus Mette

Malucca ville over til hende med det samme. og så sad de og sludre og legede. Hvilke er positivt, da M lige nu græder, når folk taler til hende, og vil bestemt ikke over til andre.

Synes bare der var nogle ting, som i min verden er sådan lidt bob-bob.... Bla.

legede hun ikke med børnene, de skulle lære at lege selv. Så tænker jeg lidt ifh. Malucca, om hun så bare kommer til at ligge på et tæppe, og bide en dims.... Indtil hun bliver så stor, hun kan lege rigtigt....  (Hun sang og dansede med dem, og sad på gulvet, mens de legede)

-Hvis der kom flere babyer, så gik de ikke ture, da hun ikke kunne holde til det i sine skuldre....

De tegnede ikke, andet end hvis der var problemer i gruppen....

Hun havde kage/slik forbud, da hun mente børn fik nok usundt i det daglige. (Ikke de skal ha´det hverdag, men engang imellem)

Og så lige det med jeg skal slæbe ALT frem og tilbage.....

Men der var også positive ting, helt klart...

M virkede meget glad for hende....

Hun er spl.

De kan få morgenmad der. (M er ikke god til at spise, før efter laaang tid hun vågner om morgen)

Hun var meget venlig og forstående overfor Malucca´s forløb, både i fortiden og hvad der skal ske fremadrettet.

Der var en stor lukket have. (Dog kun med en sandkasse, hvad jeg lige kunne se)

Der var dyr. (Kaniner- marsvin og en kat)

Hun laver barnetsbog

Hun mødes med andre dpér, samt bruger børnehavenslegeplads. (måske mindre godt for Malucca, men det kan jo være et plus fremadrettet)

Men jeg ved jo ikke hvordan det ellers forgår... så det er svært at vurdere....

Men altså det er jo MEGET positivt, at Malucca virkede meget glad for hende. -og det er vel i bund og grund det vigtigste eller

Vælger at se positivt på det....

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

hmm hvor sært.......

ja undskyld mig, men jeg synes det er strengt på een måde.... sådan lidt skrapt...

vi afleverer en pakke bleer hos vores dp, skifte tøj ligger derhenne i en kasse, nan står hun for, sutte flaske har vi selv taget med.... skum klude kommer vi også med og barnevognen står der henne.... dyne tager vi med.....

Ja sys jeg også.... -Og så fordi det er i en tilbygning.... Så det er ikke sådan, at det ligger fremme midt i deres private hjem....

Men jeg må se positivt på det.... Måske det slet ikke er så slemt, når det først køre.

Skriver lige en pb. imorgen med du ved nok.

Er så træt lige nu.

Anmeld

11. december 2009

susan82

malucca09 skriver:

Ja, rygsækken kan da i hvert fald ikke gøre det..... Godt jeg har min hockeytaske

Har du ikke en af Mike's gamle målemandstasker?.....der tror jeg det hele kan være i! Ellers må du have fat i Ulla-Bulla, hun har en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.