Anna-jonas skriver:
Spændende liv, i skal til at starte dig og Malutten, hva'?? hvordan var kemi'en ellers??? Hvad med Malucca..........ku' hun li' hende??
Synes bare at jeg kan læse noget mellem linjerne..............har jeg ret???
Knus Mette
Malucca ville over til hende med det samme. og så sad de og sludre og legede. Hvilke er positivt, da M lige nu græder, når folk taler til hende, og vil bestemt ikke over til andre.
Synes bare der var nogle ting, som i min verden er sådan lidt bob-bob.... Bla.
legede hun ikke med børnene, de skulle lære at lege selv. Så tænker jeg lidt ifh. Malucca, om hun så bare kommer til at ligge på et tæppe, og bide en dims.... Indtil hun bliver så stor, hun kan lege rigtigt.... (Hun sang og dansede med dem, og sad på gulvet, mens de legede)
-Hvis der kom flere babyer, så gik de ikke ture, da hun ikke kunne holde til det i sine skuldre....
De tegnede ikke, andet end hvis der var problemer i gruppen....
Hun havde kage/slik forbud, da hun mente børn fik nok usundt i det daglige. (Ikke de skal ha´det hverdag, men engang imellem)
Og så lige det med jeg skal slæbe ALT frem og tilbage.....
Men der var også positive ting, helt klart...
M virkede meget glad for hende....
Hun er spl.
De kan få morgenmad der. (M er ikke god til at spise, før efter laaang tid hun vågner om morgen)
Hun var meget venlig og forstående overfor Malucca´s forløb, både i fortiden og hvad der skal ske fremadrettet.
Der var en stor lukket have. (Dog kun med en sandkasse, hvad jeg lige kunne se)
Der var dyr. (Kaniner- marsvin og en kat)
Hun laver barnetsbog
Hun mødes med andre dpér, samt bruger børnehavenslegeplads. (måske mindre godt for Malucca, men det kan jo være et plus fremadrettet)
Men jeg ved jo ikke hvordan det ellers forgår... så det er svært at vurdere....
Men altså det er jo MEGET positivt, at Malucca virkede meget glad for hende. -og det er vel i bund og grund det vigtigste eller
Vælger at se positivt på det....