Garage - barnevogn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.267 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. december 2009

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Vi var ude at besøge dpérn idag, rigtig sød dame.

HUn sagde at, da jeg gerne vil ha´barnevognen til at stå der fast, skal jeg anskaffe en "garage" til barnevognen.

Hvad dælen er det   

og hvor kan det købes??? (I mit hovede, tror jeg det er sådan et overdække som til en motorcykel, et der går helt ned til jorden)

Glemte at spørge om ungerne selv skal ha´dynen med, ved I om de skal det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Vi var ude at besøge dpérn idag, rigtig sød dame.

HUn sagde at, da jeg gerne vil ha´barnevognen til at stå der fast, skal jeg anskaffe en "garage" til barnevognen.

Hvad dælen er det   

og hvor kan det købes??? (I mit hovede, tror jeg det er sådan et overdække som til en motorcykel, et der går helt ned til jorden)

Glemte at spørge om ungerne selv skal ha´dynen med, ved I om de skal det???

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528466

Det er sådan en her... og de er skide smarte

Som regel skal de selv have dyne/voksipose med

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=528466

Det er sådan en her... og de er skide smarte

Som regel skal de selv have dyne/voksipose med

Ih ja den er da smart, mange tak skal du ha´

Hmm, nåh okay.... Synes jeg ski er en smule bøvlet.... Hun vil nemlig ikke ha´noget til at være derude. Hverken bleer eller skifte tøj, alt skal frem og tilbage hverdag.... og nu også dyne....

Det ville da være nemmere bare at anskaffe en ekstra dyne til at være derude.... og bleer til at stå der fast.... og nan.... og ekstra tøj...

Eller er det bare mig der er en pyller-r*v?

Anmeld

10. december 2009

Vinker

malucca09 skriver:

Hmm, nåh okay.... Synes jeg ski er en smule bøvlet.... Hun vil nemlig ikke ha´noget til at være derude. Hverken bleer eller skifte tøj, alt skal frem og tilbage hverdag.... og nu også dyne....

Det ville da være nemmere bare at anskaffe en ekstra dyne til at være derude.... og bleer til at stå der fast.... og nan.... og ekstra tøj...

Synes da det lyder mærkeligt og rigtig træls at hun ikke en gang gider ha sådan noget som bleer, dyne og skiftetøj stående  Du kan da ikke lege pakkeæsel hver morgen??

Anmeld

10. december 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Ja det er da lidt træls det skal slæbes med hjem hver dag. Men hvis hun vil have barnevognen stående kan du så ikke bare proppe det deri når du tager hjem så skal du ikke slæbe på det.
Jeg har en kasse til hvert barn hvor de har skiftetøj i og så har jeg altid en pakke bleer fra dem hver stående. Det synes jeg er rarest

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Synes da det lyder mærkeligt og rigtig træls at hun ikke en gang gider ha sådan noget som bleer, dyne og skiftetøj stående  Du kan da ikke lege pakkeæsel hver morgen??

JO åbenbart..... Synes jo også det er del der skal slæbes frem og tilbage... (Og op 3 sal) + Malucca og vare.... Hmmm.

Anmeld

10. december 2009

Vinker

malucca09 skriver:

JO åbenbart..... Synes jo også det er del der skal slæbes frem og tilbage... (Og op 3 sal) + Malucca og vare.... Hmmm.

Synes virkelig det er strengt! Har heller ikke hørt om det før, at en dp ikke vil have de ting stående  !?

Anmeld

10. december 2009

sarahb

ej hvor DÅRLIGT du skal sørge for alt det. ¨

hos os har dpéren selv bleer, smække, dyner, banevogne osv. det eneste vi har givet hende er skifte tøj og rentøj og sovetøj som hun fast har liggende..
synes slet ikke det der er rimeligt...

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Ja det er da lidt træls det skal slæbes med hjem hver dag. Men hvis hun vil have barnevognen stående kan du så ikke bare proppe det deri når du tager hjem så skal du ikke slæbe på det.
Jeg har en kasse til hvert barn hvor de har skiftetøj i og så har jeg altid en pakke bleer fra dem hver stående. Det synes jeg er rarest

Ja det undre også mig at hun ikke vil ha´det stående.... Altså det er sådan en tilbygning til huset.... Så det er ikke fordi tingene er inde midt i huset.

Må lave min egen kasse i bilen....

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Synes virkelig det er strengt! Har heller ikke hørt om det før, at en dp ikke vil have de ting stående  !?

Næh det har jeg heller ikke.... altså har hørt folk tager bv med hjem til weekend, men det er vel mere hvis den skal bruges i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.