Noah eller Noa ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Ox.

MetteLetten skriver:

Ja, der er jeg enig.

Renee, Kim & Chris synes jeg også godt en pige kan hedde.
Men Noa, der står jeg sgu lidt af .. Jeg kommer simpelthen til at forbinde det med Noah's ark - Stor mand med stort skæg!

Men mon ikke jeg vænner mig til det, når nu deres lille pige, skal hedde det.
Men må indrømme at jeg lige skal smage på navnet

Ja kan jeg godt forstå da, der må heller ikke være mange der hedder det af piger idag da  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

Valle81

Det er et drengenavn:0)

Kunne de ikke vælge Nora så:0) Det er da et pigenavn:0)

Anmeld

10. december 2009

Sees

Valle81 skriver:

Det er et drengenavn:0)

Kunne de ikke vælge Nora så:0) Det er da et pigenavn:0)

Ja, Nora .. Det kunne være jeg skal forslå det.
Ej, jeg må hellere lade være .. Mon ikke jeg vender mig til det ?

Anmeld

10. december 2009

Sulajma

Jeg ville sgu blive gal hvis min veninde kom og sagde, ej det er da et drengenavn !
- De, som forældre, synes jo om navnet .. Men det er måske nok bare mig.

Noa er så sødt !

Anmeld

10. december 2009

Sees

Lokke skriver:

Jeg ville sgu blive gal hvis min veninde kom og sagde, ej det er da et drengenavn !
- De, som forældre, synes jo om navnet .. Men det er måske nok bare mig.

Noa er så sødt !

Jeg har heller absolut ingenting sagt til dem ..
Jeg har sådan set kun tænkt det, og så ville jeg lige høre om der var andre HERINDE der havde samme tanke.

Der skal vel være plads til forskellige meninger.

Anmeld

10. december 2009

Sulajma

Jeg har heller absolut ingenting sagt til dem ..
Jeg har sådan set kun tænkt det, og så ville jeg lige høre om der var andre HERINDE der havde samme tanke.

Der skal vel være plads til forskellige meninger.

Sådan som du skrev det, så det ud somom at du havde tænkt dig at sige til dem, at du ikke synes om det !
Jo, absolut forskellige meninger, men nogle kan man godt holde for sig selv. Mon dog, at de ville ændre mening omkring navnet alligevel.

Fred være med det !

Anmeld

10. december 2009

LouiseNielsen

Det er og bliver da et drengenavn....

Jeg er nok åbenmundet nok til at jeg kunne finde på at spørge lidt dumt: Jamen er det da ikke et drengenavn?? Også foreslå Nora, som jo ligger meget tæt op af, men er et pigenavn....

Det samme med Lucca, det er for mig også et drengenavn men er stødt på to små piger som hedder det!

Anmeld

10. december 2009

Henri84

Noah = dreng
Noa = pige
Sys nu det er sødt til begge køn, lidt ligesom Luca og Lucca

Anmeld

10. december 2009

Sees

LouiseLarsen skriver:

Det er og bliver da et drengenavn....

Jeg er nok åbenmundet nok til at jeg kunne finde på at spørge lidt dumt: Jamen er det da ikke et drengenavn?? Også foreslå Nora, som jo ligger meget tæt op af, men er et pigenavn....

Det samme med Lucca, det er for mig også et drengenavn men er stødt på to små piger som hedder det!

Jeg har også en bekendt der lige har fået en lille datter Lucca .. Det er så ikke første gang jeg høre det som pigenavn - men jeg forbinder det også med et drengenavn.

Men altså, der skal jo være plads til forskellige meninger ..
Min egen søn hedder jo Emil (meget normalt) men får en jeg engang en pige kunne jeg godt finde på at kalde hende My, hvilket er knap så normalt, men et sødt lillepigenavn, i mine øre - Hvorimod min mormor spurgte om det overhovedet var et navn

Anmeld

10. december 2009

Kløver

Personligt synes jeg Noah er et drengenavn og et manglende h ændrer ikke rigtig noget. Jeg ved dog at i Israel er Noah et pigenavn og ikke noget man giver drenge, så det er jo nok hvad man er vant til ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.