Bare lidt pral: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2009

Karo

malucca09 skriver:

Hej hej søde pige,

Ja så var det 2. gang at fysse-Britt var på besøg.

Malucca fik meget ros,

hun var blevet dygtig til selv at tage time-out. (holde sig helt i ro)

Hun var blevet meget god til at falde til ro på maven, når hun står med strækte arme. Der kunne hun finde ro til at fordybe sig i "peter plys honningkruk"

Hun er ligeledes begyndt at komme op i hunde stilling (op på alle 4 og rokke) hvilke Britt mente var et kæmpe fremskridt og det havde hun ikke forventet. (Malutten fik dog strænge ordre på det skal foregår mellem 8 og 19, ikke midt nat ; )

Hun er blevet ok til at sidde, men hun skal lære man IKKE kaster sig bagover.

HUn skal lære at græde, når hun slår sig.

Hun bryder sig stadig ikke 100% om at "blive samlet"

Så vi træner videre herhjemme. Men ville bare prale af hvor dygtig Frk. Glæde er blevet på 2 uger.

Hvor dejligt at høre

Hvor er det bare godt at alting flasker sig for jer i øjeblikket både med Malucca og med dagplejepladserne. og så op til jul. Kan det blive bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Hej hej søde pige,

Ja så var det 2. gang at fysse-Britt var på besøg.

Malucca fik meget ros,

hun var blevet dygtig til selv at tage time-out. (holde sig helt i ro)

Hun var blevet meget god til at falde til ro på maven, når hun står med strækte arme. Der kunne hun finde ro til at fordybe sig i "peter plys honningkruk"

Hun er ligeledes begyndt at komme op i hunde stilling (op på alle 4 og rokke) hvilke Britt mente var et kæmpe fremskridt og det havde hun ikke forventet. (Malutten fik dog strænge ordre på det skal foregår mellem 8 og 19, ikke midt nat ; )

Hun er blevet ok til at sidde, men hun skal lære man IKKE kaster sig bagover.

HUn skal lære at græde, når hun slår sig.

Hun bryder sig stadig ikke 100% om at "blive samlet"

Så vi træner videre herhjemme. Men ville bare prale af hvor dygtig Frk. Glæde er blevet på 2 uger.

Hvor er det dejligt at hun er så dygtige en pige.. Ved du hvad Trine jeg føler hvikelig med dig med det natte roderi, her er jeg om næsten 15-20 gange om natten pigerne er begyndt at trille om på maven om natten og så vågner de og skriger... jeg kan selt ikke huske da man skulle give dem mad haver 3time, syndes det her er meget værre.. er helt færdig efter flere nætter nu,og SO´en ja han vågner ikke han sover godt og tygt!!!!

Her er Laura også næste lige begyndt på hunde stilling, Amalie er lang foran hende men de er jo heller ikke ens på nogen måde i deres udvikling...

Sender lige et jule knus til jer

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

nej jeg blev bare kaldt Trine - jeg var allerede temmelig pussy gang dengang, så man skulle ikke kalde mig smarte ting, så fik man een på sinkadusen! aj, det er ikke sandt, men jeg kan vitterligt ikke huske jeg er blevet kaldt andet end mit navn

Jeg blev kaldt Trine-Magarine.... Men det var mere sådan kærlig-mobning.... Eller jeg har i hvert fald følt det som grum mobning....

Sådan er det jo med os seje Triner´

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

ja, her er der en lille frøken der slet ikke overhovedet gider at prøve på at bevæge sig ... sidder bare hele dagen og vifter med/griner af en fluesmækker. mig og min mor er lige blevet enige om at hun sikkert stadig sidder sådan når hun er 85...

Hehe hende Bille, er altså sjov.... Ved ikke hvad der er med de fluesmakker. (Jysk ord) M synes også den er evig sjov.

Anmeld

10. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Åhhhhh..............hvor godt. Jeg vidste at hun havde det i sig, den lille badut-springer. Tillykke med hende, trine..............det glæder mig så meget, også selv om det er midt om natten. Kunne du lade være at grine???

Har du det bedre??

Knus til malutski og mor.

Tak søde.

Nej første grinede jeg af hende.... Men da jeg så blev hævet i håret, pillet i næsen, og øjnene så hun fik min kontaktlinse ud, synes jeg faktisk ikke hun var så kær  -Og iaftes legede hun også voooo-vooo, da hun skulle sove.... (eller retter sagt da jeg skulle sove) -og så gør hun det også når hun sådan halvsover, og så bliver hun hys fordi hun vågner og ikke helt fatter hvad hun dog laver oppe på 4 ben.   

Hmm hoster stadig som jeg ved ikke hvad, har ondt i lungerne endnu. Og så er jeg begyndt at ha´ondt hvor jeg tror hjertet er + jeg får sådan nogle nærmeste hjertebanken fra tid til anden, hvor jeg bliver smadder svimmel. Men det er så besværeligt at komme til lægen med Malucca.... For hvem skal holde/underholde hende mens jeg bliver undersøgt. (Skal også derind med min hæl, da jeg har trådt noger derop i) ak ja det er ikke altid lutter-lagkage af være lonely mommy.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.