Anna-jonas skriver:
Åhhhhh..............hvor godt. Jeg vidste at hun havde det i sig, den lille badut-springer. Tillykke med hende, trine..............det glæder mig så meget, også selv om det er midt om natten. Kunne du lade være at grine???
Har du det bedre??
Knus til malutski og mor.
Tak søde.
Nej første grinede jeg af hende.... Men da jeg så blev hævet i håret, pillet i næsen, og øjnene så hun fik min kontaktlinse ud, synes jeg faktisk ikke hun var så kær
-Og iaftes legede hun også voooo-vooo, da hun skulle sove.... (eller retter sagt da jeg skulle sove) -og så gør hun det også når hun sådan halvsover, og så bliver hun hys fordi hun vågner og ikke helt fatter hvad hun dog laver oppe på 4 ben.

Hmm hoster stadig som jeg ved ikke hvad, har ondt i lungerne endnu. Og så er jeg begyndt at ha´ondt hvor jeg tror hjertet er + jeg får sådan nogle nærmeste hjertebanken fra tid til anden, hvor jeg bliver smadder svimmel. Men det er så besværeligt at komme til lægen med Malucca.... For hvem skal holde/underholde hende mens jeg bliver undersøgt. (Skal også derind med min hæl, da jeg har trådt noger derop i) ak ja det er ikke altid lutter-lagkage af være lonely mommy. 
Anmeld