Bare lidt pral: )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2009

Klumpe-dumpe

Hej hej søde pige,

Ja så var det 2. gang at fysse-Britt var på besøg.

Malucca fik meget ros,

hun var blevet dygtig til selv at tage time-out. (holde sig helt i ro)

Hun var blevet meget god til at falde til ro på maven, når hun står med strækte arme. Der kunne hun finde ro til at fordybe sig i "peter plys honningkruk"

Hun er ligeledes begyndt at komme op i hunde stilling (op på alle 4 og rokke) hvilke Britt mente var et kæmpe fremskridt og det havde hun ikke forventet. (Malutten fik dog strænge ordre på det skal foregår mellem 8 og 19, ikke midt nat ; )

Hun er blevet ok til at sidde, men hun skal lære man IKKE kaster sig bagover.

HUn skal lære at græde, når hun slår sig.

Hun bryder sig stadig ikke 100% om at "blive samlet"

Så vi træner videre herhjemme. Men ville bare prale af hvor dygtig Frk. Glæde er blevet på 2 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

oo

ja jeg er jo ikke overrasket dermed ikke sagt at hun ikke er VERDENS DYGTIGSTE LILLE PIGE

åh forresten, jeg havde sådan lyst til at sende dig en sang idag, men jeg kan ikke finde den på youtube - men måske kender du den: Tobias Triers "Trine"  Låååååves u two's

Anmeld

9. december 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hej hej søde pige,

Ja så var det 2. gang at fysse-Britt var på besøg.

Malucca fik meget ros,

hun var blevet dygtig til selv at tage time-out. (holde sig helt i ro)

Hun var blevet meget god til at falde til ro på maven, når hun står med strækte arme. Der kunne hun finde ro til at fordybe sig i "peter plys honningkruk"

Hun er ligeledes begyndt at komme op i hunde stilling (op på alle 4 og rokke) hvilke Britt mente var et kæmpe fremskridt og det havde hun ikke forventet. (Malutten fik dog strænge ordre på det skal foregår mellem 8 og 19, ikke midt nat ; )

Hun er blevet ok til at sidde, men hun skal lære man IKKE kaster sig bagover.

HUn skal lære at græde, når hun slår sig.

Hun bryder sig stadig ikke 100% om at "blive samlet"

Så vi træner videre herhjemme. Men ville bare prale af hvor dygtig Frk. Glæde er blevet på 2 uger.

Jamen hun er jo bare SÅ SEJ!!! Og når man kan lære så meget af en hund (bl.a. hundestilling), hvad i al verden skal man så med en fys... Hun har sikkert osse set hunden holde sig i ro (over madskålen ).

Nej, jeg synes virkelig det er så super flot, at hun har lært så meget på så kort tid.

kram til Malutten og hendes moar.

Anmeld

9. december 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja jeg er jo ikke overrasket dermed ikke sagt at hun ikke er VERDENS DYGTIGSTE LILLE PIGE

åh forresten, jeg havde sådan lyst til at sende dig en sang idag, men jeg kan ikke finde den på youtube - men måske kender du den: Tobias Triers "Trine"  Låååååves u two's

LOWE U 2

Ja hun er dælme dygtig den bette prut.

Ih altså frk. Grøn, så er det derfor jeg har haft sådan en hikke idag. Det var jo fordi du tænkte på mig.

Nej kender ikke den sang, men vil da gerne høre den

Anmeld

9. december 2009

oo

malucca09 skriver:

LOWE U 2

Ja hun er dælme dygtig den bette prut.

Ih altså frk. Grøn, så er det derfor jeg har haft sådan en hikke idag. Det var jo fordi du tænkte på mig.

Nej kender ikke den sang, men vil da gerne høre den

jaaa jeg ville også gerne spille den for dig, men jeg kan ikke finde den nogen steder

men den går noget i retning af : TRIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE du er et nybagt brød og jeg er magarine, smelter i krummerne så fine blablabla jeg spiller den altid når jeg har brug for lidt lovefeeling for mig selv

Anmeld

9. december 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Jamen hun er jo bare SÅ SEJ!!! Og når man kan lære så meget af en hund (bl.a. hundestilling), hvad i al verden skal man så med en fys... Hun har sikkert osse set hunden holde sig i ro (over madskålen ).

Nej, jeg synes virkelig det er så super flot, at hun har lært så meget på så kort tid.

kram til Malutten og hendes moar.

Ja men det hunde-halløj skal ski forgår om dagen ikke om natten

Ja det er helt vildt, alt det hun har lært, hun rykker virkelig store skridt lige pt. Både af gode og dårlige ting

Stort krammer tilbage til smukke Emma og hendes mor

Anmeld

9. december 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jaaa jeg ville også gerne spille den for dig, men jeg kan ikke finde den nogen steder

men den går noget i retning af : TRIIIIIIIIIINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE du er et nybagt brød og jeg er magarine, smelter i krummerne så fine blablabla jeg spiller den altid når jeg har brug for lidt lovefeeling for mig selv

Blev du også kaldt Trine-magarine i skolen?  Kom lige til at tænke på det, med det du skrev.

Ej altså kender den slet ikke, ville ellers være dejlig med en Trine-sang.

Anmeld

9. december 2009

oo

malucca09 skriver:

Blev du også kaldt Trine-magarine i skolen?  Kom lige til at tænke på det, med det du skrev.

Ej altså kender den slet ikke, ville ellers være dejlig med en Trine-sang.

nej jeg blev bare kaldt Trine - jeg var allerede temmelig pussy gang dengang, så man skulle ikke kalde mig smarte ting, så fik man een på sinkadusen! aj, det er ikke sandt, men jeg kan vitterligt ikke huske jeg er blevet kaldt andet end mit navn

Anmeld

9. december 2009

Milka

ja, her er der en lille frøken der slet ikke overhovedet gider at prøve på at bevæge sig ... sidder bare hele dagen og vifter med/griner af en fluesmækker. mig og min mor er lige blevet enige om at hun sikkert stadig sidder sådan når hun er 85...

Anmeld

9. december 2009

anna-jonas

Åhhhhh..............hvor godt. Jeg vidste at hun havde det i sig, den lille badut-springer. Tillykke med hende, trine..............det glæder mig så meget, også selv om det er midt om natten. Kunne du lade være at grine???

Har du det bedre??

Knus til malutski og mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.