Hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. december 2009

82Miraklet

Vi har et vennepar som søger hjælp til at få lidt ekstra Kg på deres dejlige Pige....

Hun er 18 måneder og vejer lige 8,1 kg.....

Er der nogen af jer der har gode ideer til hvad de evt kan give deres lille Prinsesse.... ???

Hun får smør i hvert aftensmåltid der laves...

Håber på nogle gode ideer jeg kan give videre...

Glædelig Jul til jer alle..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Valle81

Havde selv en meget meget spinkel pige,

Al hendes grød blev lavet på fløde:0) Og der kom fløde i hendes kartoffelmos osv:0)

Anmeld

9. december 2009

Vidunderligeunger

ja fløde er også mit bedste bud.. hvis de bruger smør skal det være lurpak.. kærgården er for giftigt til sådan en lille pige...

Anmeld

9. december 2009

Ni-ko-li-ne

BlyViol skriver:

ja fløde er også mit bedste bud.. hvis de bruger smør skal det være lurpak.. kærgården er for giftigt til sådan en lille pige...

giftig??

Anmeld

9. december 2009

82Miraklet

Valle81 skriver:

Havde selv en meget meget spinkel pige,

Al hendes grød blev lavet på fløde:0) Og der kom fløde i hendes kartoffelmos osv:0)

Nu er hun jo 18 mdr og spiser ikke grød mere....

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

Fløde og smør i hendes havregrød, fik jeg af råd af min sp til min pige...

Anmeld

9. december 2009

hc=k

BlyViol skriver:

Hvor har du fra at det er giftigt at give barnet kærgården???

Anmeld

9. december 2009

Valle81

Maria82 skriver:

Nu er hun jo 18 mdr og spiser ikke grød mere....

Hmm, får hun ikke havregrød og sådan?? Min datter er 6år og elsker stadig at få hendes havregrød til morgenmad. HAr været dagplejer og der fik mine børn havregrød om morgenen til den dag de holdte for at få et godt solidt måltid:0) Vi får også tit kartoffelmos herhjemme:0)

Ellers s´å har jeg ingen råd andet end at de måske skal købe sådan noget soya proteindrik, det skulle der være masser af næring i og skulle være godt til børn der har brug for lidt ekstra sul på kroppen:0)

Anmeld

9. december 2009

@spire

hc=k skriver:

Hvor har du fra at det er giftigt at give barnet kærgården???

Kærgården er et blandingsprodukt der indeholder allemulige stoffer for at det er så smørbart og at det kan holde sig så længe.. Så det er ikke 'naturligt' ligesom alm. smør (lurpak) - Kender mange voksne der ikke ville røre Kærgården med en ildtang grundet dette...

Anmeld

9. december 2009

@spire

Lav mad på fløde, giv hende sødmælk når hun skal have mælk, steg tingene i smør, og ellers bare sørg for hun får en masse proteinrigt og mange kulhydrater.. Det ville jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.