Julestemning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Karo

hc=k skriver:

Hej alle sammen, er i kommet ordenligt i julestemning??

Jeg er overhovedet ikke i julestemning, faktisk har jeg det slet ikke i stemning. Der er ikke noget galt herhjemme og min kæreste er rigtig sød og pynter til jul, men ja det virker bare overhovedet ikke. Jeg har slet ikke lyst til at holde jul, jeg har ingen lyst til gaver og jeg har slet ikke lyst til julemad. Hmmm jeg synes det er virkelig trist at jeg ikke bare kan få lidt stemning..

Jeg har tænkt mig at prøve at bage juletager og sådan så må vi se om det hjælper..

Jo, jeg er i total julestemning.

I weekenden fik vi bagt julebag (brunkager og vaniliekranse) og købt juletræ og i går havde jeg taget fri fra arbejde så vi kunne komme ind i tivoli og se deres nisseland.

Derudover er alle julegaverne i hus og pynten er kommet op.

Og så lytter jeg til radio soft som spiller julemusik hele dagen

Katja som er i rigtig julestemning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

hc=k

Karo skriver:

Jo, jeg er i total julestemning.

I weekenden fik vi bagt julebag (brunkager og vaniliekranse) og købt juletræ og i går havde jeg taget fri fra arbejde så vi kunne komme ind i tivoli og se deres nisseland.

Derudover er alle julegaverne i hus og pynten er kommet op.

Og så lytter jeg til radio soft som spiller julemusik hele dagen

Katja som er i rigtig julestemning

Åh hvor lyder det bare hyggeligt Jeg ville ønske at det var mig der skulle/gjorde sådan noget, meeeeeen hvis motivationen ikke rigtig er der så  er det jo bare heller ikke det samme..

Rigtig glædelig jul til jer..

Anmeld

9. december 2009

Vidunderligeunger

de første par dage af dec. var jeg overhovedet heller ik i julestemning... men jeg lagde de sange fra julen jeg bedst kan lide, over på en ipod og satte den i en afspiller mens jeg lige gjorde lejligheden ren. tog i herning centret med min kæreste for at hygge og købe lidt ind (til mig selv).. om aftenen lavede i vaniljekranse som ikke smagte af vinilje og pebernødder der smagte af kardemomme så det var ligesom starten på min julestemning, for den er der hvert fald nu !!

Glædelig Jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.