Julestemning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. december 2009

hc=k

Hej alle sammen, er i kommet ordenligt i julestemning??

Jeg er overhovedet ikke i julestemning, faktisk har jeg det slet ikke i stemning. Der er ikke noget galt herhjemme og min kæreste er rigtig sød og pynter til jul, men ja det virker bare overhovedet ikke. Jeg har slet ikke lyst til at holde jul, jeg har ingen lyst til gaver og jeg har slet ikke lyst til julemad. Hmmm jeg synes det er virkelig trist at jeg ikke bare kan få lidt stemning..

Jeg har tænkt mig at prøve at bage juletager og sådan så må vi se om det hjælper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Diana...

Uhh ja jeg er i jule stemning SKØNT tid, men den mindskes lidt for 5 min siden da vi fandt ud af at vi nok ikke har penge til at komme hjem til vores familie og holde jul men så må vi bare få det bedste ud af det her hjemme.

Men du har heller ikke altid haft de bedste jule er det ikke noget med det? Så det bare med at få så meget jul ind i år og skabe jeres egen juletraditioner som passer til din nye familie så du kan få din juleglæde frem

En masse jule knus til jer.

Anmeld

9. december 2009

LauraLW

Ja, jeg er kommet i stemning. Glæder mig rigtig meget til jul, og til at jeg får ferie her på tirsdag når jeg har været til eksamen.

Elsker at sidde og hygge herhjemme med appelsiner, lys, duften af gran og en hyggelig julefilm. - Eller en hyggelig gåtur om aftenen. - Det er sådan noget der får mig i julestemning.

- Men kender godt til ikke at være i julestemning. I nogle år i træk havde jeg meget svært ved det, og kom aldrig rigtig i stemning. Julen var mere forbundet med stress, og det var ikke som i de gode gamle dage (altså da jeg var barn og nærmest ikke kunne sove hele december måned fordi jeg var så spændt... og december var den længste måned i verden, nærmest tortur.)

Men de sidste par år er det vendt igen. - Glæder mig ikke som dengang, men synes julen og juletiden er fantastisk hyggelig.

Laura

Anmeld

9. december 2009

Mira0911

Naarj, jeg mangler liiige det sidste af gnisten, til at være i top julestemning!

Anmeld

9. december 2009

smokie

Jeg har den heller ikke rigtig i år ville ønske at jeg havde men nej håber den kommer snart

Anmeld

9. december 2009

hc=k

DianaMoar skriver:

Uhh ja jeg er i jule stemning SKØNT tid, men den mindskes lidt for 5 min siden da vi fandt ud af at vi nok ikke har penge til at komme hjem til vores familie og holde jul men så må vi bare få det bedste ud af det her hjemme.

Men du har heller ikke altid haft de bedste jule er det ikke noget med det? Så det bare med at få så meget jul ind i år og skabe jeres egen juletraditioner som passer til din nye familie så du kan få din juleglæde frem

En masse jule knus til jer.

Jo det er helt rigtig, jeg har ikke haft en jul hvor jeg virkelig har været glad siden jeg var 10 tror jeg, Faktisk så er jeg kun med til at fejre jul fordi min kæreste virkelig elsker jul og så fordi vi har Kristopher, ellers ville jeg hellere være fri..

Åh hvor er det bare dejligt at andre er i stemning det kan jeg godt leve på.. Jeg elsker når alle andre er glade og har det godt. Så har jeg det godt..

Anmeld

9. december 2009

Ranarupta

Jeg er desværre heller ikke i julestemning... Og jeg elsker ellers juletiden (den måtte gerne være lidt længere, for min skyld)!

Men jeg har ikke energien eller overskuddet til at pynte op, og kærestens tid går med at læse til eksamen - og her snakker vi intens læsning hver dag efter arbejde...
Vi har "kun" kalenderlys, skrabekalender og en lille adventskalender fra mine forældre (de er nu søde!)  

Og da jeg ikke opholder mig andre steder end i hytten hér, så oplever jeg ikke rigtigt julen...

Desuden skal vi holde jul hos min svigerfamilie. I år bliver vi kun seks - jeg er vant til i hvert fald at være 12... Og i år er der ikke nogle børn, det bliver sært... (Desuden kommer min svoger, der er udviklingshæmmet og noget af det mest ulækre, og da min lugtesans er pænt skruet op, gruer jeg for at sidde tæt på ham, da han virkelig stinker!)

Hov, det udviklede sig... Men nej, jeg er desværre ikke i den elskede julestemning...

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er i julestemning Jeg har lidt travlt, men glæder mig totalt meget til juleferien og sådan... 

Jeg har pyntet og lavet dej til julekager, som vi skal starte med at bage i morgen

Så blir det nok rigtig godt.

Kan du tage en hyggefridag og tage på juleudstillinger eller noget,? Det er altid hyggeligt...

Anmeld

9. december 2009

vatten

Jeg er ikke i stemning.

Side jeg startede på universitetet i 05, har min julestemning varet 24-26dec og det er det. Det er virkelig ærgerligt, når det ramler sammen med læseferien, for jeg har slet ikke overskud til at julehygge

Anmeld

9. december 2009

FrkT

Jeg er desværre heller ikke i super-duper julestemning i år. Har ikke haft overskud til at få pyntet op endnu, og har mega dårlig samvittighed over det  Kan være jeg skal få mig taget sammen til at gøre det i morgen, og så høre en MASSE julemusik imens, det burde da hjælpe!

Men skal i eftermiddag ind i HerningCentret med min lillesøster og have købt de sidste gaver samt et par nye bukser, som min mor har været så sød at sponsorere. Mangler gaven til min lillesøster - så den køber jeg inden jeg mødes med hende, og så mangler jeg til Jens. Og hun mangler til vores far, og det skal jeg hjælpe hende med, da han skal have tøj. Ved ikke om hun mangler andre også, det ser vi til. Men HÅBER virkelig at det kan give mig den julestemning jeg sådan mangler og savner, for centret er altid total julehyggeagtig, så det burde da kunne hjælpe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.