Burde man få sine penge igen??(strejken)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2008

Pia.

sfo'en er helt lukket... også for førskole børnene, i starten hed det sig at de åbnede kun for førskole børnene fra morgen til kl. 13.15 - men det lavede de så om igen.... så nu er der helt lukket.... (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] sfo'en er helt lukket... også for førskole børnene, i starten hed det sig at de åbnede kun for førskole børnene fra morgen til kl. 13.15 - men det lavede de så om igen.... så nu er der helt lukket.... (H)[/citat] Det lyder helt galt at de sådan kan lukke ned...hvem har råd og mulighed for at holde deres børn hjemme så mange dage?? Jeg ville godt nok være på den...jeppes klub er endda åben og han ville jo godt kunne gå hjem og være alene...men nej, man skal da lige hygge med gutterne i klubben, eller dem der er der...tror også der er sorteret på en eller anden måde..:) Håber bare han kan få lov at gå i femte klasse med, men det er jo noget helt andet... Knus...

Anmeld

24. april 2008

Pia.

ja smukke... jeg tænker også mit når de bare sådan kan lukke over det hele !!! Hmmm.... men jeg er glad for jeg ind til videre kan have dem alle sammen hjemme...

KNUS & KRAM....

Igen super dejlige at "se" dig, syntes det er en evighed siden... :) jeg må da også ændre mit billede, det giver lige et frisk pust på siden med lidt nye billeder... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.