[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f]
Bestemt Eva, jeg har selv valgt det, men kun fordi jeg har haft muligeheden selvfølgelig ;)... - fra dags dato er Mille meldt ud af børnehave så nu har jeg ikke noget valg mere da sfo'en er helt lukke ;)... Mads må komme igen onsdag d. 7 maj... eller fra på onsdag til onsdag d.. 7 maj må han ikke komme... men jeg havde valgt de havde ferie i næste uge inden jeg startede op igen....
Men ja du har ret vi to er jo meget ens på det område - selvfølgelig er mine børn hjemme når jeg har muligheden for det... her imens jeg har gået hjemme, har de kun haft 3-4 dage i børnehaven, Mille har selv valgt og som du ved har Mads kun været der fra 8.30-11.30..... skønt at have den mulighed at give sine børn ikke Eva :)
Stort knus og tak for din søde hilsen(L)
PIA(H) som har været en tur i Nykøbing med alle 3 børn, og lige havde glemt at tænke på min mindste søn ikke kunne holde sig, så han tissede i H&M :$ - ud i bilen og bag numse hjem - tanke torsk... men han syntes bare det var sååå sjovt, mere moren der ikke syntes det var så sjovt...[/citat]
Ja, der tænker vi ret ens, men sådan er det jo...er i hvert fald helt enig med dig.:)
Ja, man skal lige vænne sig til at være tæt på et toilet når der skal tisses, men dejligt de ikke skal have varm ble på til sommer....men så er der heller ikke mere baby der.
Vildt at de simpelthen lukker sfo, kan man godt det?? Alts der må jo være forældre som ikke kan blive hjemme eller få pasning??
knus..
Anmeld