Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: Hjæææææælp stc viser ikke søge resultater hos mig.... send mig lige et link til ghostwhisperer afsnittene
Hjæææææælp stc viser ikke søge resultater hos mig.... send mig lige et link til ghostwhisperer afsnittene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mikkelmusen skriver: Er der nogen der følger med i den serie, og ved hvornår de starter op igen? Opdagede lige igår at det var sidste afsnit igår på kanal5. Og nu sender de forfra...
Er der nogen der følger med i den serie, og ved hvornår de starter op igen? Opdagede lige igår at det var sidste afsnit igår på kanal5. Og nu sender de forfra...
Øv altså... Har ikke lige fuldt med i de sidste par afsnit...
mariamiss6 skriver: nåh nu har jeg set det hele..... sæson 5 episode 10, er vi nået til.... eller det er de i hvert fald i USA hehe
nåh nu har jeg set det hele..... sæson 5 episode 10, er vi nået til.... eller det er de i hvert fald i USA hehe
Der er pause i de nye afsnit på kanal4 så vi må vente med tålmodighed på den næste sæson......Og nøjes med at se det hele forfra på 5´eren....hvis man gider det......den er efterhånden sendt nogle gange......
MoarJ skriver: Øv altså... Har ikke lige fuldt med i de sidste par afsnit...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128