Ghost Whisperer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Mikkelmusen

se her Jeg har over 20 min igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

jeg nåede lige præcis IKKE at se afsnittet færdigt fordi jeg pausede den... baaaahhh....

Hahahahhaha du er da et fjols du skal da ikke pause mens du KAN se det hehe....

pyyyyha så er jeg mere rolig, troede lige de havde ændret view-tiden hehe....

åååh tror da jeg skal hjem og se ghostwhisperer nu, jeg var vidst ikke nået alle afsnittene igennem på den nye sæson....

det er lidt irriterende med den nye sæson, de er stadig kun på megavideo.... jeg plejer at tage dem jeg kan på de japanske/kinesiske, fordi de har ubegrænset view-tid

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

se her Jeg har over 20 min igen....

men jeg forstår ikke hvorfor den kun lader dig se 47 minutter, det plejer altså at være 72.... til gengæld er pausen så også kun på 26 minutter og ikke 54....

Anmeld

8. december 2009

Mikkelmusen

mariamiss6 skriver:

men jeg forstår ikke hvorfor den kun lader dig se 47 minutter, det plejer altså at være 72.... til gengæld er pausen så også kun på 26 minutter og ikke 54....

nej nej den er stadig 54, det var hvad jeg havde tilbage da jeg tog screenshot...

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

nej nej den er stadig 54, det var hvad jeg havde tilbage da jeg tog screenshot...

jamen der står da at du nu har set 47 minutter, og så skal vente 26 før du kan se igen.....? jeg er vidst lidt lost....

Anmeld

8. december 2009

Mikkelmusen

Altså lige da den stoppede stod der jeg havde set 47 min og skal vente 54. Da jeg gik ind på den igen efter lidt tid står der så 26 min tilbage, og de må vidst snart være gået. Er du med

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

Altså lige da den stoppede stod der jeg havde set 47 min og skal vente 54. Da jeg gik ind på den igen efter lidt tid står der så 26 min tilbage, og de må vidst snart være gået. Er du med

aaaaaah nu er jeg med, den tæller ned hehehe..... MEN den siger stadig du har set 47minutter hvilket jo er noget mindre end 72 , men men men jeg finder snart ud af det, for om lidt går jeg igang hehe

Anmeld

8. december 2009

Mikkelmusen

jeg synes godt nok heller ikke at 47 er meget... Men nu mangler den kun 6 min

Så kan jeg også snart komme i seng.

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

jamen det plejer altså også at være 72 minutter man ser

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Mikkelmusen skriver:

Hjæææææælp stc viser ikke søge resultater hos mig.... send mig lige et link til ghostwhisperer afsnittene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.