Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

FrkT

Feluca09 skriver:

jep har skam også lagt mærke til det her... søde lille krumme..

fik mig dog et chok da jeg var inde og se et teather stykke vor han var med... Pludselig stod alle NØGNE på scene... Så der stod selveste Krumme uden en travl på kroppen...godt nok mærkeligt... hahahaha

Arj øv. Hvorfor har jeg ikke set det stykke?  Det var da en glædelig overraskelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

FrkT

Maise skriver:

ha ha ja sjovt som man er vild med forskellige typer. jeg synes nemlig han var skideirriterende og nu knap så køn. Jeg drømte mere om musikere, new kids on the block.

Ha ha! Jeg blev også ALTID drillet med at jeg var vild med ham. Blev selv drillet med det da jeg var de der 16-17 år. Dog kærligt ment dril. Men sådan noget bliver åbenbart ikke glemt. Hehe.

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

åh gud, krumme! mit pigenavn er Høybye, så jeg blev ALTID spurgt - selv når jeg hentede billeder i Føtex - om jeg var i familie med krumme - og det er jeg, men altså så langt ude at jeg kun lige kan ane ham i horisonten

Ihhh hvor sejt  HVOR langt ude er det så??

Anmeld

8. december 2009

NaFe

FrkT skriver:

Arj øv. Hvorfor har jeg ikke set det stykke?  Det var da en glædelig overraskelse

hehe... ja det er par år siden, så tror desværre ikke det stykke går mere... men når man ikke lige er forberedt...så får man sig noget af et chok når alle lige pludselig står nøgne på scene...griner

meen jeg syntes nu stadig han ser sød ud, der er noget over hans øjne...

Anmeld

8. december 2009

oo

FrkT skriver:

Ihhh hvor sejt  HVOR langt ude er det så??

sådan temmelig langt ude, noget i retning af en farfars kusines brors datters søn aj, jeg kan ikke fortælle hvor langt ude, for jeg har slet ikke kontakt med Høybye delen af min familie længere.

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Feluca09 skriver:

hehe... ja det er par år siden, så tror desværre ikke det stykke går mere... men når man ikke lige er forberedt...så får man sig noget af et chok når alle lige pludselig står nøgne på scene...griner

meen jeg syntes nu stadig han ser sød ud, der er noget over hans øjne...

Ja, lige præcis! Jeg har også altid haft noget med hans øjne. De er ligesom øjnene på en lille hvalp, bare slet ikke til at stå for!

Hehe vi opførte Hair da jeg gik i gymnasiet. Og under sangene "Sorte drenge" Og "Hvide drenge" gik en hvid og en sort fyr henover scenen kun med en hat til at dække de ædlere dele - og til sidste forestilling smed de altså hattene midt på scenen og gik 2 æresrunder frem og tilbage  Det var publikum heller ikke lige forberedte på

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Maise skriver:

ha ha ja sjovt som man er vild med forskellige typer. jeg synes nemlig han var skideirriterende og nu knap så køn. Jeg drømte mere om musikere, new kids on the block.

Jeg synes heller ikke han er helt heldig i dag, men dengang var jeg helt vild med ham  Men han er nu stadig meget sød!

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Tjuhl skriver:

sådan temmelig langt ude, noget i retning af en farfars kusines brors datters søn aj, jeg kan ikke fortælle hvor langt ude, for jeg har slet ikke kontakt med Høybye delen af min familie længere.

Hehe okay. Ja så er det da ret langt ude. Men sejt nok alligevel. Kan dog forestille mig at det har været træls dengang at blive spurgt om gang på gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.