Pagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. december 2009

FrkT

Er der mon andre end mig der har lagt mærke til at den ene nisse i årets julekalender "Pagten" spilles af selveste KRUMME (aka Laus Høybye). Det er den nisse der hedder Gibbus, hvis nogen skulle være i tvivl  Ihhhh han er nu altså stadig sød, også selvom han er til den anden side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

Jeg har lagt mærke til det! Dejligt at han er tilbage, jeg var MEGET forelsket i Krumme dengang

Anmeld

8. december 2009

Stumpen

Ansemusen skriver:

Jeg har lagt mærke til det! Dejligt at han er tilbage, jeg var MEGET forelsket i Krumme dengang

krumme har ikke været væk, han er teaterskuespiller, ansat  -eller har været- hos det kongelige teater... Har det fra nærmeste kilde

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Ansemusen skriver:

Også mig  jeg har nok 20-30 kærestebreve liggende i en lille kasse på loftet hjemme ved mine forældre. Kan bl.a. huske helt tydeligt at jeg i det ene skrev at "jeg synes du var meget god til at ride Vutsi" (og ja, jeg stavede det hele på den måde). LOL

Min mor har faktisk læst sammen med hans far, og tilbragt mange lektielæsningstimer med ham (altså hans IRL-far - ikke i filmene).

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Stumpen skriver:

krumme har ikke været væk, han er teaterskuespiller, ansat  -eller har været- hos det kongelige teater... Har det fra nærmeste kilde

Korrekt... men væk fra tv har han været. Ærgeligt nok!

Anmeld

8. december 2009

Stumpen

FrkT skriver:

Korrekt... men væk fra tv har han været. Ærgeligt nok!

Både ja og nej.. Synes han gjorde det rette i at "forsvinde" da presset som barnestjerne blev for stort.. 

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Stumpen skriver:

Både ja og nej.. Synes han gjorde det rette i at "forsvinde" da presset som barnestjerne blev for stort.. 

Selvfølgelig. Helt bestemt. Mente også bare at han har været savnet - i hvert fald fra min side af  Men kan godt forstå det. Absolut!

Anmeld

8. december 2009

NaFe

jep har skam også lagt mærke til det her... søde lille krumme..

fik mig dog et chok da jeg var inde og se et teather stykke vor han var med... Pludselig stod alle NØGNE på scene... Så der stod selveste Krumme uden en travl på kroppen...godt nok mærkeligt... hahahaha

Anmeld

8. december 2009

Maise

FrkT skriver:

Er der mon andre end mig der har lagt mærke til at den ene nisse i årets julekalender "Pagten" spilles af selveste KRUMME (aka Laus Høybye). Det er den nisse der hedder Gibbus, hvis nogen skulle være i tvivl  Ihhhh han er nu altså stadig sød, også selvom han er til den anden side

ha ha ja sjovt som man er vild med forskellige typer. jeg synes nemlig han var skideirriterende og nu knap så køn. Jeg drømte mere om musikere, new kids on the block.

Anmeld

8. december 2009

oo

åh gud, krumme! mit pigenavn er Høybye, så jeg blev ALTID spurgt - selv når jeg hentede billeder i Føtex - om jeg var i familie med krumme - og det er jeg, men altså så langt ude at jeg kun lige kan ane ham i horisonten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.