tør du se den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

mama09

Mammi ,,, skriver:

Ville gerne have fingrene i sådan en kælling

me to!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Sulajma

Så bliver man fandme så arrig af at se på sådan nogle.

MØGKÆLLING - skulle kraftedme stenes til døde !!!!!!

Anmeld

8. december 2009

nynne-l

nej nej nej

hun er jo syg

hvordan kan man gøre så noget

Anmeld

8. december 2009

Pia.

MetteT skriver:

Sku jeg også bare ha gjort.. Får mareridt over det nu!!!

Kan slet ikke tåle at se den slags ting - har meget svært ved at lægge det fra mig igen... så vidste med det samme jeg klikkede der ind at det skulle jeg ikke se... - Tør slet ikke tænke over hvad de små pus bliver udsat for....

Syntes måske også at når man lægger sådan en tråd op at man bør advare imod meget stærke billeder/video og tekst...

Anmeld

8. december 2009

mama09

MetteT skriver:

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!

For fanden da også..!! Stakkels forsvarsløse små børn altså...

Jeg var gået fuldstændig amok!!!!

forfærdeligt, klamt, ja kan ikke finde det rigtige ord!!

Anmeld

8. december 2009

Pia.

Trinehw skriver:

kan jeg godt forstå, det er også hårdt at se på!

Ja det kan jeg forstille mig... Håber ikke I andre har det alt for skidt...

Anmeld

8. december 2009

mama09

Pia. skriver:

Kan slet ikke tåle at se den slags ting - har meget svært ved at lægge det fra mig igen... så vidste med det samme jeg klikkede der ind at det skulle jeg ikke se... - Tør slet ikke tænke over hvad de små pus bliver udsat for....

Syntes måske også at når man lægger sådan en tråd op at man bør advare imod meget stærke billeder/video og tekst...

ja men det kan man jo som du selv gjorde, læse før du trykker play

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Trinehw skriver:

jaa, men det står der jo så inde på siden, før du trykker "play"

men jeps kælling med stort K!

Det er ikke alle der læser før de ser

jeg selv bliver gang på gang overrasket over hvor følsom jeg lige pludselig er blevet, og lige så overrasket over hvor meget en lille bitte video kan påvirke mig.....

Altså jeg sidder altså ikke lige og tuder elle rnoget, men vred er jeg da, som alle jer andre.....

Anmeld

8. december 2009

mama09

mariamiss6 skriver:

Det er ikke alle der læser før de ser

jeg selv bliver gang på gang overrasket over hvor følsom jeg lige pludselig er blevet, og lige så overrasket over hvor meget en lille bitte video kan påvirke mig.....

Altså jeg sidder altså ikke lige og tuder elle rnoget, men vred er jeg da, som alle jer andre.....

fair nok, men ved ikke hvordan jeg ændrer overskriften så håber folk læser dit indlæg før de trykker sig videre

Anyway jeg tuder hellere ikk, bliver bare vred, meget - og får helt ondt i mavsen.. Meget forskelligt om jeg kan tåle at se sådan noget eller ej - idag kunne jeg godt uden at tude,  blev "kun" SUR!!

Anmeld

8. december 2009

mariamiss6

Trinehw skriver:

fair nok, men ved ikke hvordan jeg ændrer overskriften så håber folk læser dit indlæg før de trykker sig videre

Anyway jeg tuder hellere ikk, bliver bare vred, meget - og får helt ondt i mavsen.. Meget forskelligt om jeg kan tåle at se sådan noget eller ej - idag kunne jeg godt uden at tude,  blev "kun" SUR!!

Overskriften kan man vidst ikke ændre i over hovedet....

Men en gang imellem, også i andre situationer, ville det egentlig være en smart feature....

Mon ikke folk lige læser lidt af tråden inden de ser linket? det tror jeg da....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.