Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-26903079.html?fbs
ej har helt ondt i maven nu!! so!! havde dræbt hende på stedet, hvis hun stod face to face med mig NU!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!
For fanden da også..!! Stakkels forsvarsløse små børn altså...
Jeg var gået fuldstændig amok!!!!
Læste kun overskriften og blev bare dårlig af det - så sprang videoen over... - føj for satan...
Pia. skriver: Læste kun overskriften og blev bare dårlig af det - så sprang videoen over... - føj for satan...
Sku jeg også bare ha gjort.. Får mareridt over det nu!!!
Ville gerne have fingrene i sådan en kælling
mariamiss6 skriver: okay måske skal man lige advare om, at det indeholder noget om børnemishandling - tvangsfodring og fysisk afstraffelse i italiensk børnehave....Men ja sådan en møgkælling, krafthelvede hun skulle have så mange bank....
okay måske skal man lige advare om, at det indeholder noget om børnemishandling - tvangsfodring og fysisk afstraffelse i italiensk børnehave....Men ja sådan en møgkælling, krafthelvede hun skulle have så mange bank....
jaa, men det står der jo så inde på siden, før du trykker "play"
men jeps kælling med stort K!
WHAT!?!?!?!?!?!?!
Saadan en #$%&#%$@% BiiiiiiiiiiiiiiiP
Syge kvinde
pyhhhhhhhhhhhhh hvordan er der nogen der få sig selv til det??!! Jeg forstår det simpelthen ikke opp i mit hovedet Jeg væmmes og synes det er en ond ond verden vi lever i ... føj for helvede....
håber hun ryger i et sort hul, isoleret i mange mange år...
kan jeg godt forstå, det er også hårdt at se på!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128