Spunkens mor skriver:
Har sjovt nok heller ikke haft toxoplasmose selvom jeg har haft katte omkring mig hele livet og haft dem sovende hos mig næsten lige så længe.
Som jeg forstår det, så er riskoen størst ved udekatte, da de i højere grad kan få det ved at spise mus og andet godt udefra. Det smitter fra deres afføring, så kan ikke se, hvorfor man ikke skulle kunne give dem mad
.
Nusser stadig med vores kat og han sover som altid hos os, men undlader at stikke hele fjæset ned og nulre hans mave som jeg ellers ynder at gøre
. Kæresten får lov til at tømme bakken og så er jeg bare generelt ekstra opmærsom på at få vasket hænder ofte.
Så faktisk for nogle mdr. siden det dér program med Baronessen, som kommer og gør rent hos folk. Hun var hos en kvinde med mange katte, som havde kæmpet med barnløshed i mange år. Blev så gal, da hende Baronesse damen begyndte og sige til hende, at det jo nok var pga. kattene, at hun ikke kunne blive gravid. For det første fordi jeg mener det er helt forkert, har aldrig hørt om at man skulle passe på FØR man blev gravid og så syntes jeg bare det var så synd at give hende den ulykkelige kvinde dårlig samvittighed over ikke at kunne blive gravid
.
nåh okay, på den måde - nej så skulle der jo ikke være noget i vejen for at give ham mad (altså katten).
Ja jeg så også det program med baronessefimsen og sad også og fik lyst til at gokke hende lidt i hovedet, for hvor var det dog bare ARGH at sige sådan
hende damen havde forresten aborteret 5 gange eller sådan noget, så jeg tror det var i den forbindelse baronessen sagde det med kattene, men det var bare overhovedet ikke fair alligevel - det er sgu ikke et emne man bare lige tager op - og slet ikke foran kameraet
Anmeld