Ny og "uerfaren" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

N&J

Velkommen til.. og held og lykke med projekt baby.. er nok ikke til meget hjælp da min var en hovsa, men mine veninder prøvede alle mellem 6-14 mdr. så det er da overskueligt.. og ja så er det da en undskyldning for at sexe løs.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Corn

Jeg er også forholdsvis ny herinde.

Jeg er lige blevet 29 år i søndags og har været gift med Søren i 2,5 år. Vi har to drenge og en spif i vente.

Vores dreng på snart 5 år, tog over 6 mdr, før der var bid.

Med nr. 2 var det i første hug, og lige så med nr 3.

Nu venter vi vores første sommerbarn og tiden går alt for langsomt.

Majken 11+2

Anmeld

9. december 2009

MissSophie

Hej og velkommen til

Jeg er også 21 og min kæreste er 30. Vi har været sammen i 2,5 år, og har det sidste år snakkede om at prøve. Den her måned har været den første, hvor vi har forsøgt, så jeg er også spændt  

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til baby.dk. Jeg håber du bliver rigtig glad for at bruge siden

Mvh

Rosa 20+3

Anmeld

9. december 2009

MTS

Velkommen til. Jeg er også rimelig ny her inde. Men syns det er en super god side og jeg er vist gået hen og blevet lidt afhengig.

Det gik rimeligt hurtigt for mig og min kæreste. 2 gang så var den der. Vi hade ikke lige regnet med at det ville gå så hurtigt men er meget glade for det.

Anmeld

9. december 2009

LinLin

Jeg er 25 år og har en søn på 3. Jeg blev gravid i september efter 3 mdrs forsøg (efter p-pillestop) - men aborterede desværre for 2 yger siden, så nu venter jeg bare på at min krop er klar igen, for jeg er! :-) Min kæreste er forresten 39 og ikke far til min søn...

Anmeld

9. december 2009

Maise

mettezz skriver:

Hej piger!

Jeg er helt ny herinde og ville lige hilse pænt på!

Jeg kan fortælle at jeg er 21 år. Min  mand og jeg har været sammen i 3 ½ år og blev gift for 1½ måneden siden. Vores bryllupsdag var så også starten på "projekt baby"

Ved godt at vi ikke har prøvet længe, men vi har snakket om det sidste års tid, at efter bryllupet skulle det være, så nu vil jeg jo gerne at det går stærkt! Hehe.. Og det hjælper vel nok ikke på situationen?!

Jeg synes somm regel at dem der gerne vil have børn skal prøve længe, mens dem som ikke prøver, bliver gravide på stribe

- Hvor længe har I prøvet?

Men om ikke andet håber jeg at jeg kan søge lidt støtte i alle I andre søde piger i samme situation

Kram

Velkommen til. For os tog det 2,5 år. men vi fandt ud af at det er fordi at jeg har PCO. Da vi fandt ud af det og jeg så fik den rigtige kost, motion, vægttab, stoppede med at ryge, så blev jeg gravid efter 3 måneder. Så lang tid for os, men blev det alligevel hurtigt efter vi fandt ud af hvad der var galt og fik rettet op på det.

Jeg er 35+4 med en baby på 3500 kg i maven. bliver sat igang når jeg er 38+2 som er den 28 dec. pga. jeg har graviditetessukkersyge og barnet ikke må blive alt for stort når man har det. Til den tid vil hun veje min 4 kilo, så en stor kleppert vi får.

Held og lykke, spis sundt, motioner, minus rygning og alkohol, det er hvertfald en rigtig god start.

Anmeld

9. december 2009

Josesmor

Heii og velkommen til

Tillykke med jeres bryllup

Jeg er 23år og sammen med min kæreste på snart syvende år (Claus på 31 år)

jeg er også rimlig ny herinde, men kan faktisk tilbringe utrolig meget tid herinde

Vi har prøvet siden april 08, så er oppe på 8 måneder nu.. Jeg er  meget utålmodig... Sommertider snakker vi faktisk om det som om jeg allerede ER gravid  Men nå ja, man har vel lov til at drømme Vi håber begge to meget på der snart sker noget..., jeg har forsøgt ikke tænke for meget på det, men det er altså ik muligt for mig, så håber da jeg kan blive gravid alligevel

Rigtig meget held og lykke til jer

Knus Sara

Anmeld

10. december 2009

mettezz

I lyder som nogle super søde og seje tøsser alle sammen!

Jeg ønsker jer alle rigtig meget held og lykke!

Hmm.. Nu kommer der et lidt mere trist spørgsmål.. Er der nogle af jer der har erfaring med graviditet og lykkepiller?

Jeg fik konstateret en depression i september månede og har ikke ville taget pillerne, har kun gået til psykolog. Men nu ser det ud som om at jeg bliver nødt til at starte på dem

Men jeg vil bestemt ikke forsøge at blive gravid mens jeg tager dem, hvis der er en risiko for barnet. Det ville ikke være fair

Har spurgt lægen, og venter på svar fra ham.

Øv øv, er rigtig trist, efter 2 måneder skal projekt baby måske allerede stoppe for denne gang..

Fortsat held og lykke til alle jer andre seje piger

Anmeld

21. december 2009

Mortil2-87

Hej. Jeg hedder Louise og er 22 år, har en datter på 4 mdr idag,.. Har været sammen med min kæreste i 4 år og har snakket om baby næsten lige fra start.

jeg stoppede på p-piller og ca 3 mdr +, - kom der gevinst..

For dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.