Ny og "uerfaren" ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.761 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. december 2009

mettezz

Hej piger!

Jeg er helt ny herinde og ville lige hilse pænt på!

Jeg kan fortælle at jeg er 21 år. Min  mand og jeg har været sammen i 3 ½ år og blev gift for 1½ måneden siden. Vores bryllupsdag var så også starten på "projekt baby"

Ved godt at vi ikke har prøvet længe, men vi har snakket om det sidste års tid, at efter bryllupet skulle det være, så nu vil jeg jo gerne at det går stærkt! Hehe.. Og det hjælper vel nok ikke på situationen?!

Jeg synes somm regel at dem der gerne vil have børn skal prøve længe, mens dem som ikke prøver, bliver gravide på stribe

- Hvor længe har I prøvet?

Men om ikke andet håber jeg at jeg kan søge lidt støtte i alle I andre søde piger i samme situation

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Lone Jakobsen

velkommen til siden

jeg prøvede kun ca 1½ mdr inden jeg blev gravid med den sidste.... men ja jeg tror du har ret i at utålmodighed ikke hjælper på det... det er nok bare svært ikke at blive det

Anmeld

8. december 2009

FrkC

Heej med dig

Velkommen til, håber du bliver rigtig glad for at være her

Tillykke med brylluppet.. Held og lykke med projekt baby

Jeg er 21 år og bor sammen med min kæreste  Vi har været sammen i snart 3,5 år.. Det er 12 mdr. siden vi skød projekt baby igang og der er stadig ik sket noget  Men vi håber på et julemirakel  

Camilla..

Anmeld

8. december 2009

mettezz

Ej hvor dejligt for dig  Tja.. Jeg sys ihvertfald det er svært ikke at blive utålmodig

Ihh.. Jeg kan godt se at jeg ikke skal brokke mig endnu.. Håber også for jer at I får en dejlig julegave

Anmeld

8. december 2009

FrkC

mettezz skriver:

Ej hvor dejligt for dig  Tja.. Jeg sys ihvertfald det er svært ikke at blive utålmodig

Ihh.. Jeg kan godt se at jeg ikke skal brokke mig endnu.. Håber også for jer at I får en dejlig julegave

Tak  Håber oss det kommer til at gå stærkt for jer

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

hej og velkommen til siden..

jeg hedder karina er 23 år, har været sammen med min mand i 2½ år og gift med ham i 1år, vi har en lille søn nichlas på 1½ år og venter barn nummer 2, jeg er igang med uge 32 af min graviditet.

jeg er begge gange blevet gravid i første hug..

man bliver hurtigt utoldmodig syntes jeg, faktisk ligeså snart man har aftalt at det sku være, hi hi..

rigtig glædelig jul til jer.

knus karina 31+0

Anmeld

8. december 2009

FrkT

Hejsa og velkommen til

Jamen manden (forlovet) og jeg har været sammen i 3 år og næsten 4 måneder. Vi gik igang med projekt baby i marts i år, så vi har efterhånden prøvet i snart 9 måneder. Dog med 3-4 cyklusser, hvor vi ikke forsøgte. Jeg håber også på et julemirakel til os og til alle andre der har prøvet længe

Nårhhh ja, jeg er forresten 23 og manden er 31.

Anmeld

8. december 2009

Kruse90

hejsa

Velkommen til siden.
Håber du bliver glad for siden
Man bliver letafhængig

Vi har prøvet siden april, ogstadig intet er sket
er 19 og det samme er min kæreste

Carina

Anmeld

8. december 2009

Mama3

hejsa velkommen til, er også selv ret ny

jeg hedder malene og er 24 og er også lige blevet gift med min mand på 28, vi har en datter filucca på næsten 1½år vi er lige gået igang med projekt baby igen så vi håber på en nytårs gave

Anmeld

8. december 2009

nikoline

hej og velkommen til.

jeg har kun været med her siden august, da vi bestemte at nu var det tid, men der er stadig heller ikke sket noget her.

man bliver meget afhængig af denne side, den gør gavn, men gievr også visse frustrationer nogen gange, når man læser om folk, der prøver i flere år uden at det lykkedes...  og så sidder man her på 3. måned og føler sig uheldig og utålmodig og  for at den snart er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.