Jeg tror jeg har mærket liv!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er da helt sikkert ham du mærker søde

På trods af at min moderkage ligger ud mod maveskindet har jeg siden 18+5 kunnet se og mærke 'rigtige spark' udenpå maven, men inden da havde jeg også masser af de små bobler du beskriver! Så jeg er helt sikker på det var lilleprinsen der sparkede til farmands kind

knus og tillykke!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

Nor hvor er du bare sød Coroline  Tusind tak! Tror meget mere på det nu hvor I alle siger det lyder som det I mærkede  Rigtig dejligt! Min moderkage ligger fortil, tror nok det er nedad mod skedeåbningen, men er ikke sikker..
Hvor vildt at du kunne se det på maven ligefrem så tidligt! Hvor er du heldig! Men du er jo også meget slank i forvejen, så det hjælper nok på det at der ikke er så meget fedt der skærmer for bevægelserne!

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

Ej hvor sjovt du tror mere på det idag, efter gårsdagens samtale, -lagde du dig på maven?  Men det er helt sikkert det. Det er på helt samme måde jeg mærker den. Jeg har dog mærket den i tre uger snart. Men hvor er det dog dejligt. Jeg troede også jeg kunne mærke det udenpå en aften i weekenden, men så lagde min kæreste hånden på, og det var vidst, desværre, bare min puls. Haha.

Men tillykke

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

marikka skriver:

Ej hvor sjovt du tror mere på det idag, efter gårsdagens samtale, -lagde du dig på maven?  Men det er helt sikkert det. Det er på helt samme måde jeg mærker den. Jeg har dog mærket den i tre uger snart. Men hvor er det dog dejligt. Jeg troede også jeg kunne mærke det udenpå en aften i weekenden, men så lagde min kæreste hånden på, og det var vidst, desværre, bare min puls. Haha.

Men tillykke

Når jeg ligger for at mærke efter, ligger jeg altid på ryggen, for sover næsten altid på maven (kan jeg underligt nok stadigvæk ) så når jeg vender mig om for at sove, ville jeg kunne mærke det der, hvis det er. Har dog ikke mærket ham på maven endnu!

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

Ansemusen skriver:

Når jeg ligger for at mærke efter, ligger jeg altid på ryggen, for sover næsten altid på maven (kan jeg underligt nok stadigvæk ) så når jeg vender mig om for at sove, ville jeg kunne mærke det der, hvis det er. Har dog ikke mærket ham på maven endnu!

Okay, jamen jeg mærker også bedst når jeg ligger på ryggen Selv om man jo egentlig synes det ville være bedre på maven. Men om aftenen ligger jeg mig altid på ryggen noget tid, og så mærker jeg den lige Så rart lige inden man skal sove..

-Jeg kan også stadig ligge på maven hvis jeg vil. Har bare aldrig sovet på maven. Så bare rolig det er ikke bare dig.

Anmeld

8. december 2009

4xGreve

Ansemusen skriver:

Hihi, må prøve at få lokket ham til at synge godnatsang

hehe ja det kunne da være hehe...

Men vi fik at vide at det var en rigtig go idé for jo mere far snakker til maven jo mere knytter barnet sig til far og hans stemme...

Om det så passer det skal jeg jo så ikke kunne sige, men vi gjorde det ihvertfald i stor stil og kunne da også mærke på daniella at der var nogen ting som kunne berolige hende f.eks en bestemt historie, eller sang osv.

Anmeld

9. december 2009

Ansemusen

Jubii!!!!  I går aftes mærkede jeg ham sparke for første gang  Blev helt vildt forskrækket! Men også virkelig glad! Der var slet ingen tvivl, faktisk ganske hårdt! Min lille dreng reagerede vist på at vi sang godnatsange og julesange for ham

Ihh hvor er det altså bare dejligt!!

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Jubii!!!!  I går aftes mærkede jeg ham sparke for første gang  Blev helt vildt forskrækket! Men også virkelig glad! Der var slet ingen tvivl, faktisk ganske hårdt! Min lille dreng reagerede vist på at vi sang godnatsange og julesange for ham

Ihh hvor er det altså bare dejligt!!

endnu et tillykke søde! Det er bare sådan en dejlig følelse... nyd det mens han er så lille - det går snart ud over dine ribben

Stort kram

Anmeld

9. december 2009

Ansemusen

Caroline86 skriver:

endnu et tillykke søde! Det er bare sådan en dejlig følelse... nyd det mens han er så lille - det går snart ud over dine ribben

Stort kram

Gisp!! Ja det frygter jeg også meget! Det kan jo gøre ganske nas har jeg hørt  Men tak, var skæppeskønt  Turde dog dårligt at ligge stille bagefter fordi jeg fik sådan et chok. Skreg helt og grinede bagefter!

Anmeld

9. december 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Gisp!! Ja det frygter jeg også meget! Det kan jo gøre ganske nas har jeg hørt  Men tak, var skæppeskønt  Turde dog dårligt at ligge stille bagefter fordi jeg fik sådan et chok. Skreg helt og grinede bagefter!

hæhæ... du vænner dig hurtigt til det!

Herhjemme synes prinsessen det er skide sjovt at sætte fodaftryk på mors mave, så pludselig kommer der bare en fod og får hele maven til at bule ud Ser lidt skræmmende ud, men så kan vi kilde hende under tæerne  Det reagerer hun på ved at danse løs og svinge med arme og ben..hæhæ!

Du går en fantastisk tid i møde med flere og flere nye slags spark og slag Elsker hvert eneste, selvom nogle af dem gør nuller naller!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.