Jeg tror jeg har mærket liv!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Ansemusen

Det startede lørdag aften til julefrokost med min kærestes firma. Efter maden var der høj musik (forfærdelig keyboard musik hvor en mand står og synger I ved, hehe) og så syntes jeg jeg mærkede en lille bitte smule i underlivet, sådan ligesom flere MEGET svage bobler, men altså ikke kun én eller to, men flere.
Søndag syntes jeg også jeg mærkede lidt, men var igen i tvivl. Og så igår, da vi var gået i seng og skulle til at sove, mærkede jeg igen noget, lidt mere tydeligt som bobler i underlivet i venstre side. Jeg sagde det selvfølgelig til Rasmus, som straks lagde øre og kind til, og så mærkede jeg noget i midten lidt som en større boble der sprang eller noget (virkelig svært at beskrive fordi det alligevel er så svagt), og lige inden jeg nåede at sige, at jeg havde mærket noget, havde Rasmus mærket det på sin kind. Så mon ikke den er god nok?
Synes dog det er lidt mærkeligt, at han allerede kan mærke det, hvor jeg muligvis mærker det for første gang og kun var 17+5.

Ihh vil bare så gerne kunne glæde mig over det  men er jo slet ikke sikker

Hvad siger I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

det kan det nemt ha været den lille. det er bare så dejligt når man mærker de små bebser..  du er ikke i tviv om det var babyen når sparkene bliver kræftigere.

jeg mærkede liv i første graviditet i uge 16+ et eller andet

i denne graviditet mærkede jeg det alderede i uge 14

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

karina22 skriver:

det kan det nemt ha været den lille. det er bare så dejligt når man mærker de små bebser..  du er ikke i tviv om det var babyen når sparkene bliver kræftigere.

jeg mærkede liv i første graviditet i uge 16+ et eller andet

i denne graviditet mærkede jeg det alderede i uge 14

Tak for dit svar og tillykke med at du mærke SÅ tidligt, heldige asen  Mener du, at når jeg lidt længere henne mærker liv, vil jeg vide om det også var ham jeg mærkede i går?

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Ansemusen skriver:

Tak for dit svar og tillykke med at du mærke SÅ tidligt, heldige asen  Mener du, at når jeg lidt længere henne mærker liv, vil jeg vide om det også var ham jeg mærkede i går?

ja præsis, det er det jeg mener, hi hi, for det mærkes enlig på samme måde, bare hårdere 

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja det er da sikkert liv   Jeg mærkede liv fra 17.uge og mærker nu tydelige spark hver dag. Niklas har kunnet mærke det udenpå maven 2 gange Dog har han også ikke kunnet mærke det flere gange. Det er klart tydeligst om aftenen ved sengetid.Men som du siger - som små bobler eller en lille fisk der slår med halen

Tillykke, smukke

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Rosa skriver:

Ja det er da sikkert liv   Jeg mærkede liv fra 17.uge og mærker nu tydelige spark hver dag. Niklas har kunnet mærke det udenpå maven 2 gange Dog har han også ikke kunnet mærke det flere gange. Det er klart tydeligst om aftenen ved sengetid.Men som du siger - som små bobler eller en lille fisk der slår med halen

Tillykke, smukke

Tak Rosa-pigen  Uhh hvor jeg håber det er det, det MÅ det være, og at det bliver tydeligere i løbet af uge 19, som jeg går ind i imorgen! Er spændt på hvornår jeg kommer til at kunne mærke deciderede spark og pres!

Anmeld

8. december 2009

4xGreve

Ansemusen skriver:

Det startede lørdag aften til julefrokost med min kærestes firma. Efter maden var der høj musik (forfærdelig keyboard musik hvor en mand står og synger I ved, hehe) og så syntes jeg jeg mærkede en lille bitte smule i underlivet, sådan ligesom flere MEGET svage bobler, men altså ikke kun én eller to, men flere.
Søndag syntes jeg også jeg mærkede lidt, men var igen i tvivl. Og så igår, da vi var gået i seng og skulle til at sove, mærkede jeg igen noget, lidt mere tydeligt som bobler i underlivet i venstre side. Jeg sagde det selvfølgelig til Rasmus, som straks lagde øre og kind til, og så mærkede jeg noget i midten lidt som en større boble der sprang eller noget (virkelig svært at beskrive fordi det alligevel er så svagt), og lige inden jeg nåede at sige, at jeg havde mærket noget, havde Rasmus mærket det på sin kind. Så mon ikke den er god nok?
Synes dog det er lidt mærkeligt, at han allerede kan mærke det, hvor jeg muligvis mærker det for første gang og kun var 17+5.

Ihh vil bare så gerne kunne glæde mig over det  men er jo slet ikke sikker

Hvad siger I?

Jeg syntes bestemt det lyder som føreste gange jeg mærekde liv (uge 12 til skanning og det blev bekræftede at det var liv jeg mærkede)

Så syntes da godt du kan glæde dig og del da endelig glæde med Rasmus som også var så hedlig at få lov at mærke (dette er evt. et godt tidspunkt for ham at begynde at snakke og læse historier for din mave!!)

Knus Stina

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

WiitrioeN skriver:

Jeg syntes bestemt det lyder som føreste gange jeg mærekde liv (uge 12 til skanning og det blev bekræftede at det var liv jeg mærkede)

Så syntes da godt du kan glæde dig og del da endelig glæde med Rasmus som også var så hedlig at få lov at mærke (dette er evt. et godt tidspunkt for ham at begynde at snakke og læse historier for din mave!!)

Knus Stina

Hihi, må prøve at få lokket ham til at synge godnatsang

Anmeld

8. december 2009

dorthemus

Ihhh hvor er I heldige...jeg vil osse snart!!!

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

dorthemus skriver:

Ihhh hvor er I heldige...jeg vil osse snart!!!

Det skal nok snart komme søde  Lige pludselig så er den der! Jeg har bare ligget hver aften og mærket efter om der skulle være noget, og det var der bare aldrig, før i går. Så lige pludselig kommer det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.