Hvad er/var din vægt omk uge 16.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Monski

karina22 skriver:

uhhh du er tæt på termin nu, held og lykke..

knus karina 31+0

Jeps, det er det Tiden er bare gået så stærkt!
Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

dorthemus

Jeg er i 17. uge nu og har taget 2,4 kg på  

Min appetit er øget, men har samtidigt også meget kvalme (stadig) og det eneste der hjælper er at spise...

Knus Dorthe

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Monski skriver:

Jeps, det er det Tiden er bare gået så stærkt!
Og tak

ja det går stærkt lige pludselig. især når man kigger tilbage..

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ca. 51,5 kg - +2,5 kg.

Anmeld

8. december 2009

Maise

wedell skriver:

Hej Piger.

Jeg er lige gået ind i uge 16 og var på vægten i morges som sagde +4 kg. Jeg var normal vægtig inden graviditeten, dog lidt i den høje ende. Men lige nu føler jeg mig som en fed bolle rent ud sagt. Min appetit er øget en del siden jeg blev gravid, og jeg frygter at vægten stiger for hurtigt og at jeg ender med at blive kæmpe stor.

Hvad vejer/vejede I omkring dette tidspunkt at jeres graviditet??

Knus Wedell

Jeg havde også taget omkring 4 kilo på. Synes det går i stå i perioder og stiger i perioder Jeg tænker at når den lillle er født glemmer man at spise eller ikke får det som man nu sidder og smæsker sig med, og håber at tabe en del på den konto Samt traveture med barnevognen.

Anmeld

8. december 2009

dorthemus

Rosa skriver:

Ca. 51,5 kg - +2,5 kg.

Dit bette pus...er slet ikke misundelig

Anmeld

8. december 2009

Jakobs mor

Er 17+3 og har taget 1½ kg. på. Vejer i forvejen mere end godt er, så holder godt øje med vægten og takker guderne for, at mine sære spisevaner som gravid består af manglende lyst til slik og sukker. Ædeflippene har bestået af ostemadder.

Spiser mere end normalt og må spise oftere da jeg ellers let får kvalme, men har ikke kastet op en eneste gang.

Anmeld

31. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er i uge 15, og har taget 1 kg på.

Lider meget af kvalme og opkast, og har en meget begrænset lyst til mad - måske er det derfor.

I min første graviditet tog jeg 20 kg på, på de 40 uger, men der spiste jeg også som en hval hele graviditeten igennem

Anmeld

31. december 2009

missKat

i uge 16 havde jeg taget 900 g på.
det have jeg så indtil uge 23, så er der her de sidste 2-3 uger kommet 2 kg mere på. Så er oppe på knap 3 kg og er 26+0 i dag.

jeg er overvægtig og opereret for 5 diskusprolapser i nederste del af  ryggen, så håber ikke jeg kommer til at tage meget på!!
har ikke spist anderledes, så er slet ikke fanatisk, men håber bare 

godt nytår derude

Anmeld

31. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

tror jeg havde taget 4-5 kilo ..

og ca 10kilo i det hele, men er meget slank, så følte mig også bare som en hval, så kan godt følge dig, og troede jeg ville tage 30 kilo på i det hele... men folk sagde det klædte mig .. men er allerede af med 7 af kiloerne.. så det fint nok hehe.. men som der også er skrevet tidligere, så er det i perioder syntes jeg.,

knus cille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.