Hvad er/var din vægt omk uge 16.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.539 visninger
21 svar
0 synes godt om
8. december 2009

wedell

Hej Piger.

Jeg er lige gået ind i uge 16 og var på vægten i morges som sagde +4 kg. Jeg var normal vægtig inden graviditeten, dog lidt i den høje ende. Men lige nu føler jeg mig som en fed bolle rent ud sagt. Min appetit er øget en del siden jeg blev gravid, og jeg frygter at vægten stiger for hurtigt og at jeg ender med at blive kæmpe stor.

Hvad vejer/vejede I omkring dette tidspunkt at jeres graviditet??

Knus Wedell

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

LouiseNielsen

Jeg er idag 22+3 og har tabt mig 7 kg....

Anmeld

8. december 2009

Ox.

wedell skriver:

Hej Piger.

Jeg er lige gået ind i uge 16 og var på vægten i morges som sagde +4 kg. Jeg var normal vægtig inden graviditeten, dog lidt i den høje ende. Men lige nu føler jeg mig som en fed bolle rent ud sagt. Min appetit er øget en del siden jeg blev gravid, og jeg frygter at vægten stiger for hurtigt og at jeg ender med at blive kæmpe stor.

Hvad vejer/vejede I omkring dette tidspunkt at jeres graviditet??

Knus Wedell

Jeg var -4 kilo, men det tog hurtigt til efter uge 20

Anmeld

8. december 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg havde utrolig meget kvalme, og tabte mig helt hen til omkring uge 25. Jeg endte med at have taget 8 kg. på.

Hilsen Line.

Anmeld

8. december 2009

Valle81

Vi reagerer jo alle sammen meget forskelligt.

Jeg er en af dem der taber mig når jeg er gravid. Jeg er 26+1 og vægten siger minus 3 kilo. Det har den gjort konstant nu i over 10 uger. Før det var det minus 4. Har ikke taget på i denne graviditet.

Da jeg ventede min datter tabte jeg mig i start, men endte med at tage 10 kilo på idet hele.

Har en kollega der lige er taget på barsel., har aldrig set en spise så sundt før, men hun har alligevel rundet næsten 30 kilo. Hun gjorde alt for ikke at tage på, men lige meget hjalp det. Væske i kroppen osv.

Christina

26+1

Anmeld

8. december 2009

rebekkachristensen

er i uge 36+1 og har tabt mig 10 kg indtil videre, men jeg brækker mig så os stadig en gang imellem.

det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg er i uge 31+0 og har taget 11 kg på. tror jeg havde taget 6-7 kg på i uge 16 håber ikke jeg tager så meget på mere..

Anmeld

8. december 2009

Monski

Jeg er 39+5 i dag og jeg har taget 12 kilo på .. omkring uge 16 havde jeg taget 1 kg på, men min vægt har bevæget sig rigtig meget i ryk ..

Anmeld

8. december 2009

lillemunk

Hmmm meget med forskel.
Med min den første kan jeg se jeg har taget 7 kg på
Med nummer 2 kun 3 kilo og med tvillingerne her kun ½ kg.

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Monski skriver:

Jeg er 39+5 i dag og jeg har taget 12 kilo på .. omkring uge 16 havde jeg taget 1 kg på, men min vægt har bevæget sig rigtig meget i ryk ..

uhhh du er tæt på termin nu, held og lykke..

knus karina 31+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.