nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

iih så det vil jeg håbe på! ville være skønt hvis det gik så hurtigt i stedet for 8 måneder sidst...

åhhh ja det ville da være skønt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

Ansemusen

Ja det vil godt nok være heldigt, men krydser alligevel for jer  Ville da bare være så dejligt!! Hvis du er gravid, gætter jeg allerede nu på en pige, fordi I havde sex to dage før ÆL, så må vi se om jeg får ret, hvis du er gravid altså

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Ja det vil godt nok være heldigt, men krydser alligevel for jer  Ville da bare være så dejligt!! Hvis du er gravid, gætter jeg allerede nu på en pige, fordi I havde sex to dage før ÆL, så må vi se om jeg får ret, hvis du er gravid altså

Hehe ja begge køn er velkomne en pige kan man altid bruge en mere af når nu man har tøjet..! så skal det bare være en dreng den sidste hehe

Anmeld

12. december 2009

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

HEHE jeg bliver nød til at sige det nu er hundred på den er sikker! har rendt med lidt mens agtige smerter og stikken, og her til aften så trykkede jeg på brystvorten.. og ud kom der væske!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.