nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2009

Anonym trådstarter

Hej med jer... et spørgsmål hvor hurtigt kunne i mærke om i var gravide?... det mega underligt der er over en uge til jeg skal have mens, MEN jeg skal bare hele tiden tisse, og det er ikke fordi der ikke kommer noget sådan har det være i går og i dag.. ved ikke om det kan være det? burde egentligt ikke være gravid!

Først troede jeg det var blærebetændelse, men så ville jeg jo ikke tisse hver gang jeg gik derud. Jeg drikker ikke rigtigt mere end jeg plejer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

frk andreasen

Anonym skriver:

Hej med jer... et spørgsmål hvor hurtigt kunne i mærke om i var gravide?... det mega underligt der er over en uge til jeg skal have mens, MEN jeg skal bare hele tiden tisse, og det er ikke fordi der ikke kommer noget sådan har det være i går og i dag.. ved ikke om det kan være det? burde egentligt ikke være gravid!

Først troede jeg det var blærebetændelse, men så ville jeg jo ikke tisse hver gang jeg gik derud. Jeg drikker ikke rigtigt mere end jeg plejer...

14 dage før jeg kunne teste der fik jeg alle symp. tisse oftere ømme bryster og max kvalme hovedepine og svimmel

kram tanja 25+2

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

14 dage før jeg kunne teste der fik jeg alle symp. tisse oftere ømme bryster og max kvalme hovedepine og svimmel

kram tanja 25+2

Ok vildt..! hm.. jeg har ikke haft kvalme, men havde heller ikke så meget sidst.. men jeg er blevet meget mere sulten.. er jeg næsten hele tiden... (det havde jeg sidst) og syntes bare det var vildt mærkeligt jeg tror jeg var på toilettet i går 6 gange min! og skulle tisse hver gang... samme i dag.. og det er bare i løbet af min arbejdsdag...ud over det har jeg bare været MEGA træt.. var ved at falde i søvn i dag.. fedt nok siger jeg bare..

Anmeld

8. december 2009

frk andreasen

1 gang gik jeg 3 uger over tid før jeg kom til at tænke på graviditet fordi jeg ingen symp havde de kom først i 12 uge...

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

10 dage før jeg ku teste positiv ku jeg mærke at jeg var gravid, jeg havde hjertebanken, svimmel, hammer træt også viste jeg det bare, jeg var ikke i tvivl om at jeg var gravid.

må jeg spørge hvorfor du ikke burde være gravid?? for tidligt måske??

knus karina 31+0

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

10 dage før jeg ku teste positiv ku jeg mærke at jeg var gravid, jeg havde hjertebanken, svimmel, hammer træt også viste jeg det bare, jeg var ikke i tvivl om at jeg var gravid.

må jeg spørge hvorfor du ikke burde være gravid?? for tidligt måske??

knus karina 31+0

Jo altså min kæreste har ikke lige haft så meget mulighed for at dyrke sex, han forstuvede sin fod mm. typisk! så det nåede kun at blive 2 dage før jeg kunne mærke ægløsningen. Så skal det godt nok være "heldigt" plus at jeg smed mine p piller i sidste måned hmm.. så har kun nået en mens, og det var den sidste.. hm.. 20 jeg havde min første mens dag.. (skulle lige tænke over det)

SÅ det ville nærmest være et mirakel hvis jeg var.. hvis du forstår..

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jo altså min kæreste har ikke lige haft så meget mulighed for at dyrke sex, han forstuvede sin fod mm. typisk! så det nåede kun at blive 2 dage før jeg kunne mærke ægløsningen. Så skal det godt nok være "heldigt" plus at jeg smed mine p piller i sidste måned hmm.. så har kun nået en mens, og det var den sidste.. hm.. 20 jeg havde min første mens dag.. (skulle lige tænke over det)

SÅ det ville nærmest være et mirakel hvis jeg var.. hvis du forstår..

nej jeg tror godt du kan være gravid, mener sæd kan holde i 3 dage oppe i dig, så chancen er der har du taget æl test siden du ved hvornår du havde æl??

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

nej jeg tror godt du kan være gravid, mener sæd kan holde i 3 dage oppe i dig, så chancen er der har du taget æl test siden du ved hvornår du havde æl??

nej men jeg kunne mærke det! øhme brystervorter (undskyld detaljer) mens agtige smerter, oppustet mave, og mere fugtig nedenunder  og lige den dag var det MEGET slemt..

Anmeld

8. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

nej men jeg kunne mærke det! øhme brystervorter (undskyld detaljer) mens agtige smerter, oppustet mave, og mere fugtig nedenunder  og lige den dag var det MEGET slemt..

uhh jamen så er chancen jo stor for at din æl har været startet et par dage for, så måske er du gravid hvis du har haft æl der, så sku sæden i hvert fald have ku holde sig, så der er ikke andet for end at håbe, går ud fra du gerne vil være gravid? krydser for dig!!!

Anmeld

8. december 2009

Anonym trådstarter

karina22 skriver:

uhh jamen så er chancen jo stor for at din æl har været startet et par dage for, så måske er du gravid hvis du har haft æl der, så sku sæden i hvert fald have ku holde sig, så der er ikke andet for end at håbe, går ud fra du gerne vil være gravid? krydser for dig!!!

iih så det vil jeg håbe på! ville være skønt hvis det gik så hurtigt i stedet for 8 måneder sidst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.