SÅ nederen... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Bom

Renée88 skriver:

Hejsa

Nej ikke alle, men jdm ell. lægen har et skema de går ud fra, og hvis man kan sige ja til en eller flere af de ting, så skal man ha foretaget den..

Det er vist ca flg. ting :

Sukker i urin

Født et stort barn tidligere ( kan ik helt huske hvor stort det var, men mon ik jeg rammer ind under den næste gang, når jeg fødte en på 4570g denne gang)

Tidl. graviditetssukkersyge

Sukkersyge i familien

Høj BMI ved graviditetens begyndelse.

For mit vedkommende var det højt BMI, som sendte mig til glukosebelastning..

Knus

Årh puha, blev helt nervøs...

Det eneste der næsten kan sende mig afsted er sukker i urinen.. Krydser fingre for at jeg ikke skal, for så kaster jeg sku da op på gulvet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

CamillaSoefelt

Hey

Ville da bare lige høre, skal alle til den der glukosebelastings test der??

Anmeld

8. december 2009

CamillaSoefelt

Ups, så kan jeg lære at læse det hele.. Har fundet svaret :0)

Anmeld

8. december 2009

Ansemusen

Ej hvor super nederen at jordemoren ikk engang kunne huske det kort efter jeres samttale om netop samme enme! Kan godt forstå du føler at det er lidt øv! Ville selv blive rigtig skuffet og føle mig som en idiot, fordi jeg havde siddet der og fortalt en masse som de åbenbart var ligeglade med. Men hun er heldigvis ikke en du skal have noget videre at gøre med

Jeg skal også have lavet glukosebelastning, hvilket er vildt irriterende, fordi jeg bare ved jeg kaster op eller i hvert fald får det rigtig dårligt! Jeg kan slet ikke holde ud ikke at spise, når jeg står op, og så ovenpå faste fra kl. 22 og indtag af sukkervand, åh Gud  Men ja, må jo gøre det for babys skyld!

Forstår dog ikke helt hvorfor man ikke får svar med det samme. jeg vil da hade at skulle gå og vente!

Anmeld

8. december 2009

baby2010

Ansemusen skriver:

Ej hvor super nederen at jordemoren ikk engang kunne huske det kort efter jeres samttale om netop samme enme! Kan godt forstå du føler at det er lidt øv! Ville selv blive rigtig skuffet og føle mig som en idiot, fordi jeg havde siddet der og fortalt en masse som de åbenbart var ligeglade med. Men hun er heldigvis ikke en du skal have noget videre at gøre med

Jeg skal også have lavet glukosebelastning, hvilket er vildt irriterende, fordi jeg bare ved jeg kaster op eller i hvert fald får det rigtig dårligt! Jeg kan slet ikke holde ud ikke at spise, når jeg står op, og så ovenpå faste fra kl. 22 og indtag af sukkervand, åh Gud  Men ja, må jo gøre det for babys skyld!

Forstår dog ikke helt hvorfor man ikke får svar med det samme. jeg vil da hade at skulle gå og vente!

TAK fordi du forstår - dette var jo oprindeligt ikke et indlæg om glukosebelastningstesten, men om den ret ubehagelige oplevelse hos JM. Jeg håber virkelig det er bedre næste gang jeg skal derop!

Du skal nok klare den test, det vigtigste er, at du ikke smager på det før efter du har drukket det! Bare træk vejret gennem munden i nogle minutter - smagen fortager sig, bare rolig.

Held og lykke til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.